• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

H

Hysteria

Guest
IMG_3504.PNG

IMG_3503.PNG
 

LordTTK

Omega
2-Faktor
Någon som vet om man kan använda 147a änd bitar från Avenger Seawolf till Avenger II Seawolf? är ju 169a egentligen.

Undrar för jag hittade en Pro II länk med 147a änd bitar, och blev sugen på att testa Pro II länk på min klocka :)
 

Sunray

Omega
2-Faktor
Grattis! Jag gillar verkligen den modellen, har haft en likadan på länk. Risken är ju att @yonsson blir lite svartis nu med sin gula.
Tackar
Det finns en titan länk också :D bestämde mig att köpa den efter följt bilderna på Yonsson's gula. Men hittade ingen vettig gul som var nyservad och i bra skick. Länken satte jag på min Aerospace den passar inte helt perfekt men det får gå.
 

Sunray

Omega
2-Faktor
;)

Så jävla grym klocka! Haft chrono-varianten och även den gula :)
Måste däremot vara den som är den och nämna att det är en Avenger, inte Superocean ;)
Ja det är riktigt det är en Avanger Seawolf bara jag som snurdade till det hela :confused: satt och tittade på annat medans jag skrev inlägget. Tack för korrektionen
 

Leif

Cartier
Nån som har en navitimer här som kan skriva några rader om den. Lutar åt sådan som nästa inköp av breitling.
Den här gillar jag
Snyggaste någonsin.
 
R

Raderad medlem 15346

Guest
När man har gammalt mögel är alltid några projekt på renovering och megaservicar, så det är omöjligt. ;)
DSCN0009.jpg

Hah! Ok får man fråga i runda slängar hur många du samlat på dig? :D
Själv hoppas man på att kunna köpa sin första under höst/vinter :angel:
 

m_s

Patek
2-Faktor
Spana in dessa SE av Himmelrejsaren...
20170731.jpg
20170733.jpg

Inte alls tokiga alltså. Gillar att de blandat upp med stavindex. Hade gärna sett helt gul tavla men ändå lite gulfeber. (Bilder lånstulna av användaren Tom67fr på breitlingsource).
Hörde rykten om att nya band är på väg ut i september också!
 

mega

Rolex
IMG_0265.JPG
När vi ändå är igång så slänger jag upp en bild till på Aerospacen med den lånade Avanger länken. Håll till godo :)
Länken passar nog bra till Aeron, bara man får tag på rätt ändlänkar. Jag skulle nog tycka det var värt det, dom sitter som gjutna mot boetten.
Däremot gör lite ont i ögat att se den Aeron med en Pro2 länk dock. Det skall nog vara Pro 3 iaf. Men man kanske skulle kunna vänja sig. Kanske.
 

Sunray

Omega
2-Faktor
Jag har funderat länge och väl @Sunray , den länken måste bort ganska omgående. :nailbiting:

DSC_2439.JPG
Tanken är att inhandla original länken, har letat och letat men inte funnit någon länk till vettigt pris. Får väl hoppas att det dyker upp någon här. Tills dess så får den vara ett alternativ till gröna Breitling Canvas bandet som följde med i köpet ;)
 
Topp