• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Rulle

Audemars
Sj har det blivit denna idag !
20170719_184457.jpg


Vad tror ni en sÄnhÀra Àr vÀrd ?

Utplockad 2013 , servad förra Äret av breitling sjÀlva (inte polerad vad man kan lÀsa ut frÄn kvittot pÄ servicen) .
Dock utan box och cert....
 

Unter den Linden

Panerai
2-Faktor
Jag har kommit fram till att jag kommer att göra ett klockbyte efter sommaren. Var inne i Breitlings butik i Frankfurt för nÄgon mÄnad sedan, och provade dÄ en Navitimer World, och tyckte den satt riktigt bra pÄ handleden. Det finns ju dock en hel uppsjö av olika Navitimer, vilken modell skulle ni i trÄden rekommendera?
IMG_0929.JPG
 
C

Coach

Guest
Jag har kommit fram till att jag kommer att göra ett klockbyte efter sommaren. Var inne i Breitlings butik i Frankfurt för nÄgon mÄnad sedan, och provade dÄ en Navitimer World, och tyckte den satt riktigt bra pÄ handleden. Det finns ju dock en hel uppsjö av olika Navitimer, vilken modell skulle ni i trÄden rekommendera?
IMG_0929.JPG
Jag kommer ocksÄ införskaffa en inom kort.
Den har pÄ nÄgot sÀtt gÄtt frÄn klarhet till sjÀlvklarhet för mig. FrÄn början var jag inte alls speciellt förtjust i den men nu tycker jag den Àr supersnygg. Blir ofta förvÄnad över hur smaken förÀndras med tiden :rolleyes:
Kommer dock att vÀlja 43 mm varianten pga mina smala handleder.
IMG_2872.JPG
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Kanske inte vore sÄ dumt. Det Àr en ganska trevlig vy frÄn uterummet bÄde dag och kvÀll.
HÀr kan vi snacka Brattar och smutta pÄ starksprit...
IMG_1104.JPG
IMG_1153.JPG
Shit vad hÀrligt!
Rolig Ă€r du ocksĂ„: "smutta pĂ„ starksprit". Är det nĂ„got NorrlĂ€nningar och Slaver har gemensamt sĂ„ Ă€r det oförmĂ„gan att kunna "smutta pĂ„ starksprit" ;) :p
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tror dom tvÄ coolaste detaljerna pÄ den reffen Àr sekundvisaren och kronan.
Och materialet. Vet faktiskt inte om jag hade gillat den i stÄl, tror den hade blivit alldeles för tung, i titan Àr den perfekt, sitter som en smÀck. Gummit och viklÄset Àr jÀkligt bra vid bad ocksÄ, nÀr man badat ett tag och handleden blir kall och mindre sÄ drar man bara Ät bandet lite.
 

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
Go kvÀll
Jag har lÀnge haft ett sug efter en svart klocka som Àr enkel och stenhÄrd. Breitlings Blacksteel modeller ser lovande ut. BÀst tycker jag om Avenger 2 Gmt Blacksteel
IMG_0871.JPG

Storleken pÄ denna Àr humana 43mm. Jag bÀr ogÀrna större Àven om min handled Àr 19cm.
Vad Àr era erfarenheter av detta material och har ni nÄgot annat tufft förslag pÄ klocka?
NÄn av er kanske har provat klockan pÄ bilden? Vad har ni isf för tankar om den?
Mvh
 

Dixie

Audemars
2-Faktor
Go kvÀll
Jag har lÀnge haft ett sug efter en svart klocka som Àr enkel och stenhÄrd. Breitlings Blacksteel modeller ser lovande ut. BÀst tycker jag om Avenger 2 Gmt Blacksteel
IMG_0871.JPG

Storleken pÄ denna Àr humana 43mm. Jag bÀr ogÀrna större Àven om min handled Àr 19cm.
Vad Àr era erfarenheter av detta material och har ni nÄgot annat tufft förslag pÄ klocka?
NÄn av er kanske har provat klockan pÄ bilden? Vad har ni isf för tankar om den?
Mvh
@JensBP
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Go kvÀll
Jag har lÀnge haft ett sug efter en svart klocka som Àr enkel och stenhÄrd. Breitlings Blacksteel modeller ser lovande ut. BÀst tycker jag om Avenger 2 Gmt Blacksteel
IMG_0871.JPG

Storleken pÄ denna Àr humana 43mm. Jag bÀr ogÀrna större Àven om min handled Àr 19cm.
Vad Àr era erfarenheter av detta material och har ni nÄgot annat tufft förslag pÄ klocka?
NÄn av er kanske har provat klockan pÄ bilden? Vad har ni isf för tankar om den?
Mvh
StenhĂ„rd och ĂŒber pĂ„ allt jag testat. Svart gummi, blĂ„tt gummi, svart textil, brunt alligator. Det som kĂ€nns bĂ€st för mig Ă€r alligatorn men jag Ă€r en sucker för farliga reptiler. Tanken Ă€r att göra en review nĂ€r jag gĂ„tt in den lite mer.
DSCN9932.jpg
DSCN9937.jpg
DSCN9957.jpg
gdgdfg.jpg
IMG_7474.jpg
IMG_7308-2.jpg
:)
 
R

Raderad medlem 15346

Guest
Galactic 41 verkar inte vara sÀrskilt populÀr, fÄ trÀffar om man söker pÄ KS och den dyker sÀllan upp pÄ sociala medier. Finns det nÄgon anledning? Vad tycker ni? NÄgon pÄ forumet som Àger/har Àgt en?

SjÀlv tycker jag den Àr sjukt lÀcker, lite porrbilder nedan (stulna frÄn nÀtet)

Breitling-a49350l2_c806_366a-34733_01.jpg

galactic-41-4.jpg


Breitling-a49350l2_c806_366a-34733_11.jpg
 

EHedin

Cartier
2-Faktor
PilotlÀnken Àr ju sÄ sjukt trevlig och den har riktigt snygga stavindex tycker jag! BlÄ tavlan ocksÄ...
Dock sÄ gör det i min bok inte upp för kvadraten mitt i tavlan och big date, kommer inte överens med nÄgon av dem tyvÀrr :confused:
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Galactic 41 verkar inte vara sÀrskilt populÀr, fÄ trÀffar om man söker pÄ KS och den dyker sÀllan upp pÄ sociala medier. Finns det nÄgon anledning? Vad tycker ni? NÄgon pÄ forumet som Àger/har Àgt en?

SjÀlv tycker jag den Àr sjukt lÀcker, lite porrbilder nedan (stulna frÄn nÀtet)

Breitling-a49350l2_c806_366a-34733_01.jpg

galactic-41-4.jpg


Breitling-a49350l2_c806_366a-34733_11.jpg
Kanske för att föregÄngarna Àr sÄ mycket bÀttre? :)
DSCN9829.jpg

TyvÀrr sÄld. Dock till kille pÄ forumet men jag har aldrig sett en enda bild sen han köpte den..
 
R

Raderad medlem 15346

Guest
PilotlÀnken Àr ju sÄ sjukt trevlig och den har riktigt snygga stavindex tycker jag! BlÄ tavlan ocksÄ...
Dock sÄ gör det i min bok inte upp för kvadraten mitt i tavlan och big date, kommer inte överens med nÄgon av dem tyvÀrr :confused:
Hehe kvadraten och datumet Àr tvÄ av mina favoritsaker med den ;)
 
Topp