• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Oscar900218

Cartier
StenhĂ„rd och ĂŒber pĂ„ allt jag testat. Svart gummi, blĂ„tt gummi, svart textil, brunt alligator. Det som kĂ€nns bĂ€st för mig Ă€r alligatorn men jag Ă€r en sucker för farliga reptiler. Tanken Ă€r att göra en review nĂ€r jag gĂ„tt in den lite mer.
DSCN9932.jpg
DSCN9937.jpg
DSCN9957.jpg
gdgdfg.jpg
IMG_7474.jpg
IMG_7308-2.jpg
:)
Gud vad jag vill ha den dÀr:angel:
 

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
StenhĂ„rd och ĂŒber pĂ„ allt jag testat. Svart gummi, blĂ„tt gummi, svart textil, brunt alligator. Det som kĂ€nns bĂ€st för mig Ă€r alligatorn men jag Ă€r en sucker för farliga reptiler. Tanken Ă€r att göra en review nĂ€r jag gĂ„tt in den lite mer.
DSCN9932.jpg
DSCN9937.jpg
DSCN9957.jpg
gdgdfg.jpg
IMG_7474.jpg
IMG_7308-2.jpg
:)
HĂ€rligt, tack. Ser fram emot din review, hoppas den kommer snart.
Hur tror du att den kommer att upplevas om 20Är om den har fÄtt leva ut och leva jÀvel? Jag förestÀller mig en Àrrad krigare som bÀr sina repor och dings med stolthet.
 

Ingenjören

Panerai
2-Faktor
Galactic 41 verkar inte vara sÀrskilt populÀr, fÄ trÀffar om man söker pÄ KS och den dyker sÀllan upp pÄ sociala medier. Finns det nÄgon anledning? Vad tycker ni? NÄgon pÄ forumet som Àger/har Àgt en?

SjÀlv tycker jag den Àr sjukt lÀcker, lite porrbilder nedan (stulna frÄn nÀtet)

Breitling-a49350l2_c806_366a-34733_01.jpg

galactic-41-4.jpg


Breitling-a49350l2_c806_366a-34733_11.jpg
Mycket fin! Gillar inte för mycket "plotter" pÄ tavlan. Denna var ett alternativ innan jag slutligen valde SOH 42.
IMG_0856.JPG
 

Reverso

Panerai



Plus eller inklusive 25% moms?

Den sidan Àr vÀl Nordamerikansk?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Glasbaksida... trodde de hade stÄlbalsida. Schysstaste Chronomaten imho.
 
Topp