• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

VCalmen

Cartier
image.jpg


Funtar pÄ en sÄn hÀr semesterklocka galore. What say you?

Jag mÄste klanka ner pÄ nÄgot, och det Àr just den sortens gummi. Gillar det helt slÀta mycket bÀttre, men klockan. Wow :)
 

Oli

Omega
2-Faktor
UtseendemÀssigt sÄ tycker jag om den vÀldigt mycket, har inte kÀnt pÄ den men just den svarta tavlan Àr snygg. LÀngtar till jag börjar jobba sÄ att jag inte bara behöver drömma!

P1070351.jpg

Bild tagen frÄn Watchuseek.
KÀnde pÄ en sÄdan hos en ad i Gbg. Riktigt fin.
Grymt snygg pÄ canvas band ocksÄ.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Breitling gÄr mot strömmen och lÄter Navitimern bli Ànnu större. En Navitimer 01 i 46mm, dvs med egna 01-verket och nÄgot sÄ ovanligt som glasbaksida. Den Àr dÄ lika stor som Navitimer World med Etaverk, men Navitimer GMT, 1461 och QP Àr hela 48mm.
Den mindre varianten Navitimer 01 Àr pÄ 43 mm vilket kÀnns bÀttre. För 10 Är sedan var de 39mm.
image.jpg

image.jpg

KÀnns verkligen i största laget. Kostnad ca 75k.
image.jpg

Den mindre 43mm
image.jpg

Jag föredrar min gamla frÄn -66, manuell och utan datum.
 

svesam

Rolex
Breitling gÄr mot strömmen och lÄter Navitimern bli Ànnu större. En Navitimer 01 i 46mm, dvs med egna 01-verket och nÄgot sÄ ovanligt som glasbaksida. Den Àr dÄ lika stor som Navitimer World med Etaverk, men Navitimer GMT, 1461 och QP Àr hela 48mm.
Den mindre varianten Navitimer 01 Àr pÄ 43 mm vilket kÀnns bÀttre. För 10 Är sedan var de 39mm.
image.jpg

image.jpg

KÀnns verkligen i största laget. Kostnad ca 75k.
image.jpg

Den mindre 43mm
image.jpg

Jag föredrar min gamla frÄn -66, manuell och utan datum.

Din gamla Àr ju bara helt fantastisk!!!
SjÀlv skulle jag gÀrna ha en 43mm 01:a.
 
  • Like
Reactions: TiE
Topp