• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Maro

Audemars
IMG_0509.JPG
 

Brunleif

Panerai
Älskar den. Den har varit en forumh#ra och hoppat runt rejält mellan ägare. Men hos mig lär den stanna ett tag. Nu med ny länk är den perfekt. Kan inte tänka mig coolare klocka för pengen faktiskt. :) Alla borde testa en Doxa.
Nej inte med tanke på Doxapriserna här på forumet iaf. Verkar som Doxamarknaden har hittat sin botten på KS!
 

Brunleif

Panerai
Någon som har tips på var jag kan hitta min första Doxa? Väldigt taskigt utbud både här och på bukten. Vill ha en 42,X mm version då jag har späda handleder.
 

Brunleif

Panerai
Är det någon som servat sin SUB eller har någon uppfattning om vad det kan kosta att serva?
Tittar på en från 2012 nu så där lär det ju vara dags.
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Alla som letar bra och prisvärt tropic-gummi till sina Doxa kan sluta leta. Köpte detta från @JCE och det är verkligen kanon. Inget billigt silikonskräp som drar åt sig damm och det sitter dessutom bra mot boetten och funkar grymt på handleden.

799C6ACF-ADA8-4316-849D-E7A8C69710C8_zpsyqx69l0l.jpg


5B4990C9-1A41-481A-A85F-8ED10D850362_zpsh9q2qfnp.jpg
 

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Hello boys and girls.

Vad tror ni om ryktet på en reissue av Sub 200 T-Graph då? Är det en rimlig tanke eller drömmer jag bara?

Snodde bild på Hodinkee för lite djup och inspiration:)

IMG_0220.JPG
Tror 200 T-Graph släpptes -69 så vi måste säkert vänta till Basel 2018...
Eller så vågar de inte vänta, rider vidare på hypen från SUB 300 och stresslanserar den nu på Basel :D
 
Topp