• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DOXA-tråden - Fans of DOXA, Synchron, Aquastar, Rick Marei osv.

Brunleif

Panerai
Ok. Nu har jag varit med Doxa sedan kl 12. Är inte jätteintresserad av att vara med Doxa så mycket längre. Så om någon är intresserad av att bli med 1200t Caribbean hör av er.
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Äntligen hemma!
20170316_133032.jpg

Svinfin! Grattis!
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Det som är tristast med Doxa är att detta forum är så överdrivet billiga på dem. Kan inte alla komma överens om att sluta slakta? :) Man vill ju kunna köpa internationellt utan att behöva slakta halva priset när man tröttnar här på forumet. Usch.
Jag vill ju ha en divingstar och är så otroligt nöjd med min svarta 1000T cosc så jag ska försöka hitta en gul likadan. Lär inte bli billigt (förutom när jag säljer den här sen grrr)...
image.jpeg
 

Anthraxabuz

Panerai
Det som är tristast med Doxa är att detta forum är så överdrivet billiga på dem. Kan inte alla komma överens om att sluta slakta? :) Man vill ju kunna köpa internationellt utan att behöva slakta halva priset när man tröttnar här på forumet. Usch.
Jag vill ju ha en divingstar och är så otroligt nöjd med min svarta 1000T cosc så jag ska försöka hitta en gul likadan. Lär inte bli billigt (förutom när jag säljer den här sen grrr)...
image.jpeg
Den är verkligen helt outstanding!
 

xBjörne

Rolex
2-Faktor
Det som är tristast med Doxa är att detta forum är så överdrivet billiga på dem. Kan inte alla komma överens om att sluta slakta? :) Man vill ju kunna köpa internationellt utan att behöva slakta halva priset när man tröttnar här på forumet. Usch.
Jag vill ju ha en divingstar och är så otroligt nöjd med min svarta 1000T cosc så jag ska försöka hitta en gul likadan. Lär inte bli billigt (förutom när jag säljer den här sen grrr)...
image.jpeg
Hear hear, har blivit en helt skev prisbild här på forumet.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Provar Doxa gummit. Verkar kanon, men lite bökigt att få på plats. Coolt spänne :). Blir nog bra, det svarta mot orange är häftigt.
Jag har f ö ett orange Doxa gummi som jag görna byter till ett svart (till Numa). Pm i så fall :)
IMG_1597.JPG
 
Topp