• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den Officiella Pekbilds tråden

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Hustruhandochklocka

tezube8y.jpg
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
Titta skräpvirke. Blir bra brasved...
[img=]http://lh5.ggpht.com/-jkjH7PhRB-M/UXMZ539WVEI/AAAAAAAABYg/vYaC2xK2GgQ/s1280/IMAG0829_1.jpg[/img]
 

demondave

Rolex
carlm> Stockholmståget indeed. Kan hålla järnkoll på dom, om det skulle behövas :)

zed> Tackar! Jag är förälskad i den. Verkar som att jag lyckades sno åt mig en av dom sista nya i Sverige, gick inte att beställa längre från IWC enligt en AD som gärna ville sälja, men inte hade någon hemma. Som tur var hittade jag en som fanns hemma.

Fler bilder kommer helt säkert efter hand. Har sällan systemkameran med mig, så blir dessvärre mest iPhone-bilder, dom flesta raderas direkt jag har sett dom i datorn.
 
  • Like
Reactions: Zed

Zed

Swissera
Professional Dealer
Den där skulle jag vilja läsa. Någon som vet om den går att få tag på längre? :)
Kom ihåg att John R prata om den i sitt Otv program..
Ring till Rob.E och be dem skicka en. De hade hur många som helst i måndags förra veckan i alla fall.

EDIT: Såg att Rob var före. :D
 
Topp