• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den Officiella Tag Heuer Tråden

Zose

Omega
2-Faktor
5loJwBf.jpg
kYe1wbI.jpg
UFiJ79T.jpg
i4Q6HOY.jpg
rxtpMKD.jpg
Tänkte passa på att skapa en officiell tråd för de som har och gillar Tag Heuers klockor här på forumet eftersom de saknas en tråd för detta. Tycker personligen att de flera modeller som är riktigt skarpa!
Släng upp era bilder här för allmän beskådning. Jag börjar med min nyinkomna Tag Heuer Carrera Brown:
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Gillar faktiskt TAG H trots en del snedsteg. Tex. Formel 1 serien, link, vissa bezels samt ett gäng Sammarbetsklockor.

Monacon och carreran är dock grymma!
 

Klugel

Omega
Spana in Hirsch: modena eller knight. tror dom skulle passa bra och finns i brunt!
Hirsch Modena får det bli. Tror det kan passa riktigt bra.

För att hålla sig till tråden så är jag relativt ny inom klockor.
Klockan på bild är min första "riktiga" klocka, köpt för 3år sedan. Inte inköpt för någon teknisk överlägsenhet eller klocknörderi utan mer eller mindre enbart på utseende.

Tag heuer för mig är race:ing. Första klockan jag kommer ihåg att jag trånade efter var en Tag Heuer Link. Det var under den tiden jag kollade som mest F1.

Vi får se vad nästa köp blir. En sak är säker. Det är en rolig, dyr och väldigt beroendeframkallande hobby.

Tack för allt ni lär mig här på KS!
Tack för alla fina bilder.
Mvh
 
Topp