• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den Officiella Tag Heuer Tråden

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Var på NK i Stockholm idag och provade lite klockor. Rolig kom ihåg-lapp de hade fäst på nya Monzan :)

IMG_20170118_141317.jpg
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor

hasselnot

Cartier
2-Faktor
Jag tycker att den i samma modellserie men utan koreograf och bara subsekunden är riktigt fin också. Gick ju en här på köp & sälj för ett i mitt tycke väldigtmycketklockaförpengarnapris :) Bild lånad från @hasselnot ´s annons

1.jpg


https://klocksnack.se/threads/tag-h...sc-wv511-fc6350-ur-snygg-prisjustering.61784/

Är en mkt trevlig klocka för pengarna (begagnad) i rätt storlek! Hade dock önskat bort subsecond och valt ett 2824-2 i klockan istället!
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Snyggaste taggen och troligtvis snyggaste dykaren. Låg det en sub, en Tudor BB och den där på ett bord, och en av dem skulle permanent svetsas fast på min handled tills den dag jag dog, skulle Aquaracern åka på. Synd att bilderna inte gör den rättvisa. Överlag känns Tag heuer svårfotade.
Tack!

Självklart är den bättre i verkligheten, men tycker jag fått OK bilder ändå.

Jag har en blå Black Bay också faktiskt. Men nu får den här rida på armen en tid.
Jag kör Black Bayen på nato och denna på länk så båda tillför ändå olika :)
 
Tack!

Självklart är den bättre i verkligheten, men tycker jag fått OK bilder ändå.

Jag har en blå Black Bay också faktiskt. Men nu får den här rida på armen en tid.
Jag kör Black Bayen på nato och denna på länk så båda tillför ändå olika :)
Dina bilder är skitbra, men klockan är lik förbannat bättre irl. Kan någon tipsa mig om en snyggare dykare lyssnar jag gärna, för jag vet inte vilken det skulle vara. Den där står på min "att köpa"-lista.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Snyggaste taggen och troligtvis snyggaste dykaren. Låg det en sub, en Tudor BB och den där på ett bord, och en av dem skulle permanent svetsas fast på min handled tills den dag jag dog, skulle Aquaracern åka på. Synd att bilderna inte gör den rättvisa. Överlag känns Tag heuer svårfotade.

Om du inte redan har sett @laketwig ´s recension kan jag rekommendera den om du vill se fina bilder på modellen.

https://klocksnack.se/threads/kort-recension-av-tag-heuer-aquaracer-300-way2112-ba0910.59893/
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Är man galen om man blir sugen på att köpa en likadan? Jag har nog något syndrom; har haft 3x sub, 2x speedy och typ 4x Seiko Skx. Funderar nu på att köpa en likadan tag.. @Stefanweei

Bifogar en bild på min gamla som nu är i din ägo.

IMG_1542.JPG
Är ju nog en av de snyggaste klockorna som finns. Och bra dessutom.
Jag är så löjligt nöjd och då har jag ägt rätt många klockor. Ser inte hur denna skulle vara sämre än en ny Rolex, tillexempel.

VANSINNIGT snygg :)
 

Kleiz

Rolex
2-Faktor
Är ju nog en av de snyggaste klockorna som finns. Och bra dessutom.
Jag är så löjligt nöjd och då har jag ägt rätt många klockor. Ser inte hur denna skulle vara sämre än en ny Rolex, tillexempel.

VANSINNIGT snygg :)
Den listar väl tom mindre än din gamla TAG, men håller högre finish imo.

När jag mätte upp tidsavvikelsen inför försäljningen så gick den typ +1 spd över en längre tid. Grym vardagsklocka helt enkelt som jag ångrar att jag sålde.
 
Topp