• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den Officiella Tag Heuer Tråden

Karlsson

Panerai
20150613_100845.jpg
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Fan vad fresh! från när? Gick en liknande på tratten nyss :) vad är de för gummi?

Yes var det den i stål som var sliten?
Den hade vart en pvd innan men sliten.
Vet ej år på denna men tror slutet på 80 talet, har även länk men gillar den på gummit, är ett meyhofer cuxhaven från watch band center.
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
Har tittat lite i TH trådarna (dom 2 som finns) och måste bara säga att jag har blivit förälskad åter igen för en Monaco med blå tavla. Måste ha tag på en sån :) nån som har en så pm:a

Trevlig kväll
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Någon som äger en Heuer Camaro och i så fall berätta lite om den? :)

/J
Hade en Camaro 45a rätt trevlig klocka, köpte den för 5k sålde den vidare till UK. Priserna på Heuer har ju rusat upp helt galet de senaste åren så frågan är väl om en Camaro i dag är ett vettigt köp.
 

Syven

Panerai
2-Faktor
Varit sugen på en Monaco länge. Finns alltid med på min lista. Har dock svårt att motivera två kronografer i samlingen och Carreran kommer nog inte lämna mig i första taget.
 

Mudfold

Cartier
Hade en Camaro 45a rätt trevlig klocka, köpte den för 5k sålde den vidare till UK. Priserna på Heuer har ju rusat upp helt galet de senaste åren så frågan är väl om en Camaro i dag är ett vettigt köp.

Kan inte mycket om urverk o sånt men snygg är den iallafall! Vart köpte du den? Kanske kan man än göra en bra deal någonstans.. :)
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
Är de någon som haft både 38 och 39mm monacon och kan ge lite reflektioner på storleken,är de märkbar skillnad? Visst uppfattar man en fyrkantig klocka som lite större på armen än en rund?

/Jonas
 

PR1973

Rolex
Pledge Member
Är de någon som haft både 38 och 39mm monacon och kan ge lite reflektioner på storleken,är de märkbar skillnad? Visst uppfattar man en fyrkantig klocka som lite större på armen än en rund?

/Jonas

Har en 39mm och har provat 38mm ett antal gånger. Kan inte påstå att jag tycker att det är någon större skillnad. Dom känns betydligt större på armen än vad de är i faktiska mm., antagligen för att tavlan är stor och att boetten är fyrkantig.
 

Fergi

Rolex
2-Faktor
Någon som vet var man kan hitta en snygg blå rem till Monaco som passar viklåset? Remmen ska hellre vara åt de mörkblåa hållet.
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Ni som kan TH. Dessa två gillar jag. De finns på uret.se men inte på tag heuers hemsida. Varför är det då? Görs de inte längre?
image.jpg
image.jpg
 
Topp