• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den Officiella Tag Heuer Tråden

essGunnar

Audemars
2-Faktor
Du kan ju byta ut den digitala modulen mot tourbillon, det kommer även lanseras en trehandsmodul snart.
Men ärligt, köper du inte hellre olika straps till din smartklocka, tourbillon, kronograf etc än en smartklocka-, tourbillon-, kronograf-moduler till din TagHeuer strap/lugs-modul ? Jag ser inte att konceptet har vingar.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Men ärligt, köper du inte hellre olika straps till din smartklocka, tourbillon, kronograf etc än en smartklocka-, tourbillon-, kronograf-moduler till din TagHeuer strap/lugs-modul ? Jag ser inte att konceptet har vingar.
Det beror väl på priset? Principen blir ju meningslös om det kostar lika mycket som att köpa en ny klocka.
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Men ärligt, köper du inte hellre olika straps till din smartklocka, tourbillon, kronograf etc än en smartklocka-, tourbillon-, kronograf-moduler till din TagHeuer strap/lugs-modul ? Jag ser inte att konceptet har vingar.
Personligen tror jag mer på Kronabys koncept med en smartklocka som ser ut som en vanlig klocka, och sedan har en app på mobilen tex.
 
Hej Mikael!

Är det inte roligare att köpa en som ser fräsch och väl omhändertagen, för att sedan "göra" dina egna märken på klockan?

8000-9000kr skulle jag iaf lägga på en som ser nästan ny ut (kanske till och med köpa en sprillans) oavsett om den ska rensa avlopp resten av livet eller ligga i klocklådan :D Vidga dina vyer! Seiko,Certina,Longines,Oris mfl. Klockdjungeln är stor:)
Varns hittar du dem runt 8-9k någonstans??? :cool::cool::cool::D:D.
 

kvarre

Cartier
2-Faktor
Den där modellen aqua har jag aldrig sett, så en sån i bättre skick kan jag inte hjälpa dig med. Tänkte mer att ditt nästa köp kanske är en klocka i bättre skick än den du länka.

Men har du redan bestämt dig för att köpa den där oavsett vad folk tycker här så tycker jag du ska köra på den, hoppas du blir nöjd!
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Dagens

img_7011-jpg.497744
 

Makkanxd

Rolex
Bland de skönaste jag testat. Insidan är ju klädd med något gummiliknande så den sitter still och jäkligt mjukt mot handleden
Aight!
Var faktiskt och kände på ett sånt idag.. tyckte de kändes lite hårt men de mjuknar väl till efter lite användning! 202euro skulle dom ha så fårse om jag kompliterar med ett :rolleyes:
 
Topp