• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

hampusg

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
:)

upload_2016-11-17_10-9-53.jpeg
 

Båtkocken

Panerai
2-Faktor
En lirare på wus postade det här:

"Sorry to spoil the surprise guys but this just in from DavidSW:
Here is what we will see in the next 12 hrs

Pelagos in red on the dial
Vintage patina on the lume
Inhouse Movement (4 Line Dial)
Destro (Left side crown)

Looks very cool. AD's will receive 1-2 pieces in this first delivery which is tomorrow. More in the next week"
 

Oliver

Cartier
2-Faktor
Låter riktigt spännande, ska bli kul att få se bilder senare ikväll.

Tror ni att storleken förblir densamma som tidigare?

En lirare på wus postade det här:

"Sorry to spoil the surprise guys but this just in from DavidSW:
Here is what we will see in the next 12 hrs

Pelagos in red on the dial
Vintage patina on the lume
Inhouse Movement (4 Line Dial)
Destro (Left side crown)

Looks very cool. AD's will receive 1-2 pieces in this first delivery which is tomorrow. More in the next week"
 

Mvnordlander

Cartier
IMG_0369.PNG
En lirare på wus postade det här:

"Sorry to spoil the surprise guys but this just in from DavidSW:
Here is what we will see in the next 12 hrs

Pelagos in red on the dial
Vintage patina on the lume
Inhouse Movement (4 Line Dial)
Destro (Left side crown)

Looks very cool. AD's will receive 1-2 pieces in this first delivery which is tomorrow. More in the next week"
Han hade rätt.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Tudor börjar likna Omega allt mer...
Eller Rolex, hur många varianter har de av Submariner? Why not... Klart en tillverkare gör olika versioner av en modell, annars vore de dumma. Som om Volvo bara skulle sälja XC90 i endast en färg/motor och med samma utrustning i alla och sen aldrig utveckla eller uppdatera modellen.
 

Mattias J

Omega
2-Faktor
Första intryck är att den är ganska häftig. För mycket text kan jag hålla med om (är iof på den gamla också tror jag). Helt ok ändå.
 

Oliver

Cartier
2-Faktor
Snygg ny modell men jag kommer nog ändå lägga mina pengar på en röd BB. Skulle dock bli helt galen över en röd GMT BB!
 

m_s

Patek
2-Faktor
Mjaeoeoeoeo vet inte vad jag ska tycka om nya Pelagosen. Som en Lefty så gillar jag såklart tanken på en "rättvänd" klocka på handleden. Sen vet jag inte vad jag gillar att man ger sig på deras "Ultimate modern tool Watch" och ger den massa Heritage vibbar med Fakepatina osv.

Låter det sjunka in lite ett tag till - Dissade ju Bronzon vid lansering och nu är det en klocka jag bär flera dagar i veckan hehe :)
 
Topp