• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Rum Runner

Patek
2-Faktor
Oh Baby...
IMG_4697.JPG
 

joheng

Omega
Upptäckte nyligen att min BB som är uttagen i mars 2016 (inte av mig) har tappat en av de svarta fyllningarna i rosen på kronan. Är detta något som går på garantin tror ni? Ringde Nymans och fick ett förvånansvärt fräsigt svar där de sa att det klassas som slitage och alltså inte täcks av garantin. Jag har hanterat klockan varsamt men dagligen och jag köpte den i gott skick. Eftersom att kronan i övrigt är i gott skick tycker jag det är märkligt att en fyllning kan släppa utan att lämna ett spår efter sig... Tänkte ta in klockan med garantikortet till Nymans när jag för möjlighet oavsett så får de titta på den, men det känns ju lite snopet då jag är riktigt nöjd med klockan annars.

15175393_10210068579262462_1792963456_n.jpg
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Nu gillar jag inte ens länken (har erfarenhet) men kan ändå inte låta bli att fundera på hur min blå BB (ETA) skulle se ut på länk.

Någon som vet var jag kan köpa en länk och hur mycket jag kan få betala? Begagnad gör inget om den är fin.
Jag vill inte köpa en ny hos AD, det är inte värt priset.
Ingen?
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Därför man alltid köper på länk från första början.. :)
Sett BB länk tidigare på k&s. Gick för runt 2,5-3k.

Jag vet
Jag köpte en röd BB med länk i våras, bar länken nån vecka sen blev det nato för jag hatade länken.

Nu har jag köpt en blå BB på läder vilket känns mycket bättre. Dock är jag nyfiken på hur den blå ser ut på länk, men kommer förmodligen inte gilla länken nu heller så det är lite skitsamma :)
 
Senast ändrad:
Topp