• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Como

Cartier
Trotjänaren!

BEF3DDA7-1FA0-428F-8873-CBD7505549E8.jpg
 

PJW

Audemars
2-Faktor
Ringde precis till Rob då jag var nyfiken på vad en ny glasring skulle kosta. Blankpolerat är snyggt, men den kommer få ta lite stryk framöver gissar jag, så jag blev lite nyfiken. 1500 kr inkl. montering. Helt ok tycker jag :) Nu är det ju en tool watch som ska slitas på, men ändå! :)
IMG_5474.JPG
 

marlun

Rolex
Vet någon vilken länk som ursprungligen hör till referens 76100? Har en 7836 länk till min och 380 ändlänkar.
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Någon som kört sharkmesh på BB? Har monterat och tagit av, egentligen inte testat. Ska smälla på det igen imorgon och låta det sitta ett par dagar och känna mig för. Vad tycker ni, funkar det?
 
  • Like
Reactions: PJW

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Ska ordna det under morgondagen! Kommer tyvärr inte överens med originallänken, är rädd för en eventuell flipp annars...:/ TYVÄRR då jag älskar klockan.
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Hmmmm.. Funderar fortfarande på att byta min blåa Black Bay (ETA) mot en röd (ETA).
Jag älskar min blå, men jag saknar min röda för mycket och blåa dykare har jag så det räcker.

Någon i tråden som är sugen?

(för lat och obestämd för att göra annons. Nappar någon är jag dock på till 100% och kan lägga pengar emellan om det behövs).
 

Jodisalt

Rolex
Hej!

Är relativt ny här på KS. Letar dagligen efter en Tudor Oysterdate (Tudor Prince Oysterdate funkar också). Tycker verkligen den är snygg. Har dock hittat en på Kaplans auktioner http://www.kaplans.se/sv/auktioner/3211/vara/1324709 (se länk) men vet inte om den är värd 7.5k. Vad tycker ni? Dessutom är det en Quartz. Vad har ni för tips? Något man bör tänka på innan man köper en?
 
Topp