• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Strimlaren

Cartier
2-Faktor
Nu har dem äntligen släppt en G/S ... och vilken skönhet ! den vart fin.. skulle helst vilja slippa nitad länk bara.
grid-m79733n-0002.png
Kikar lite smått på en BB och har läst både här och där att folk ej gillar att det är nitad länk. Vad är det man inte gillar med nitad länk?

Nya TTn gilla jag skarpt för övrigt!
 

Gabriel90

Panerai
Kikar lite smått på en BB och har läst både här och där att folk ej gillar att det är nitad länk. Vad är det man inte gillar med nitad länk?

Nya TTn gilla jag skarpt för övrigt!
Hade nya black bay med inhouse .. Gillade inte den nitade länken alls..Den gamla länken va snyggare och såg bättre ut men men ....
 

Strimlaren

Cartier
2-Faktor
Hade nya black bay med inhouse .. Gillade inte den nitade länken alls..Den gamla länken va snyggare och såg bättre ut men men ....
OK! Det är den jag är sugen på. Gillade du inte länken av rent estetiska skäl helt enkelt? Inte meningen att korsförhöra dig om dina länkpreferenser är mer nyfiken på vad problemet med själva nitningen är eftersom jag stött på det rätt mycket men inte själv begriper vad folk menar :)
 

Gabriel90

Panerai
OK! Det är den jag är sugen på. Gillade du inte länken av rent estetiska skäl helt enkelt? Inte meningen att korsförhöra dig om dina länkpreferenser är mer nyfiken på vad problemet med själva nitningen är eftersom jag stött på det rätt mycket men inte själv begriper vad folk menar :)
Alltså den stör inte när du bär klockan..
Men som du skrev, rent estetiskt störde det mig lite, men man vänjer sig. Jag gjorde mig av med min för tidigt för att ens hinna vänja mig :p
Själv ska jag ställa mig i kö för nya guld/stål modellen också.
 

Strimlaren

Cartier
2-Faktor
Alltså den stör inte när du bär klockan..
Men som du skrev, rent estetiskt störde det mig lite, men man vänjer sig. Jag gjorde mig av med min för tidigt för att ens hinna vänja mig :p
Själv ska jag ställa mig i kö för nya guld/stål modellen också.
OK! Jag förstår :)
Gör det! Den ser riktigt grym ut. Är inne på den röda, blir jag nöjd med den så kanske den får en TT-kompis i framtiden ;)
 

Jake321

Omega
Alltså den stör inte när du bär klockan..
Men som du skrev, rent estetiskt störde det mig lite, men man vänjer sig. Jag gjorde mig av med min för tidigt för att ens hinna vänja mig :p
Själv ska jag ställa mig i kö för nya guld/stål modellen också.
Jag ställde mig precis i kö för guld/stål! :) Han trodde slutet av sommaren men man får hoppas på innan ;)
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Typ helt såld på Heritage BB Chronograph (bild stulen)
Inte som jag att behöver ytterligare en till Tudor Chrono, men varför inte..?!
Frun sa precis att "den ser ju likadan ut som de andra" så hon kanske inte märker om ytterligare en blir del av familjen....
image.jpeg
 

alfie

Cartier
Någon som har en aning om när de nya modellerna når butikerna?
Kronografen fick mycket skit i Baseltråden här på forumet, men jag tycker den är riktigt ball! Samma med stål BBn, måste ha den asap!!
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Som alla säger så är det väl i höst de nya modeller kommer till butik.
Jag var, vid första glans, inte såld på Heritage BB Chrono, men efter att ha sett fler (och bättre) bilder så är jag säker på saken: den är grym!
Den består av två solida attribut: stål och svart. Passar till alla armband. Tex ett brunt läder - magiskt!
 

alfie

Cartier
Som alla säger så är det väl i höst de nya modeller kommer till butik.
Jag var, vid första glans, inte såld på Heritage BB Chrono, men efter att ha sett fler (och bättre) bilder så är jag säker på saken: den är grym!
Den består av två solida attribut: stål och svart. Passar till alla armband. Tex ett brunt läder - magiskt!
Såg de andra kommentarerna nu :banghead: men tack för svar!
Gick igenom exakt samma process, väldigt skeptisk till en början, nu däremot har jag svängt helt och måste ha den! Får bli en BB stålis också :) Är som ett litet barn på julafton, otålig
 

bullen

Cartier
Tudor BB 41mm på Pelagos-gummi tror jag nog skulle kunna vara en riktig hit! Kan någon bekräfta att det är samma bred mellan bandhornen som på vanliga BB/Pelagos?
 
Topp