• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

m_s

Patek
2-Faktor
IMG_1442.JPG
 

Jodisalt

Rolex
Hej!
Är det någon som vet hur mycket ett länkarmband kostar till en BB? Har sökt men hittar inte. Tacksam för svar.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Prövar Heritage Chrono Blue på en affär i Edinburgh. Blev förvånad när jag såg den i fönstret, hade för mig att den inte tillverkades längre? 3010£ är det ett ok pris?

Edit: Såg nu att den finns på tudors hemsida med samma pris.
20170409_112354.jpg
 
Senast ändrad:

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Funderar starkt på att köpa en röd BB igen... tredje BBn gilt? :angel:

Någon som tröttnat på sin (ETA)?
 

Bonazzi

Omega
En klocka som jag själv börjat tycka om väldigt mycket är Tudor Big Block ref 79160. Sjukt trevlig klocka, är de många här på forumet som rockar en sådan? Och kan posta lite bilder?
 

Kloker

Cartier
Ganska ordentlig prisutveckling får man säga i så fall. Men inte chockerande, grym klocka. Vad skulle du uppskatta priset head only?

Oj.. svårt faktiskt då jag inte e så jätteinsatt.
Vad ligger medelpriset på i Chrono24?
Sen kan du dra av en rimlig peng för head only

Vet inte om det är till någon nytta, men jag tror jag kommer lägga mig på 32K om jag bestämmer mig för att sälja min head only i vår. Men då är den fullservad hos Rob E för inte så länge sedan och sitter på lädernato från Bulang & Sons. Sånt påverkar ju priset.
 

Gabriel90

Panerai
Vet inte om det är till någon nytta, men jag tror jag kommer lägga mig på 32K om jag bestämmer mig för att sälja min head only i vår. Men då är den fullservad hos Rob E för inte så länge sedan och sitter på lädernato från Bulang & Sons. Sånt påverkar ju priset.
Spontant känns din prissättning på 32K' som ett bra pris jämfört med andra som säljs för 35-38K utan servicehistorik. Dock är stållänk ett STORT plus på dessa gamla klockor. :)
 
Topp