• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Låter som ett bra problem att ha! Är subdialsen bara målade och platta eller är de lite nedsänkta? Tycker de ser så olika ut på olika bilder, på dina bilder ser de till exempel nedsänkta ut, om du förstår vad jag menar? :D
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Ett ganska trevligt problem :)
Höjda
IMG_0270.JPG
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Tror inte det blir ett dåligt köp. Om den inte skjuter i höjden i pris så kommer den nog i alla fall att hålla sitt värde. Oavsett så får du en väldigt fin klocka att bära!
 

Seinfeld

Omega
Spontant nej, tycker det händer för lite med urtavlan i kombination med ingen bezel. Passar inte riktigt i större format.
men just att det blir ett större format är väl ingen skillnad om man har större handled. Jag tänker att en 36 på en mindre handled ser ut som en 41 på en större handled .. eller?
 

Emil4

Cartier
Har varvat med pelagos ett tag, både på länk, nato och bonetto. Men börjar mer och mer snegla mot en bb brons. Någon som haft båda och kan hjälpa mig avgöra om jag tänker rätt. Känner att det finns en aning för många BB modeller att välja mellan för tillfället.
 
Topp