• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

HenrikJohansson

Breitling
IMG_3514.JPG
Testade nya BB s&g idag. Guld är inte min grej, men denna är snygg. Diskret blingig. Jag tror denna kommer gå hem i stugorna.
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Hur är lädret till Black Bay, går det att använda även på smalare handleder och finns någon form av mikrojustering?
 

Nicbex

Audemars
2-Faktor
Jag tyckte inte om det, Långt mellan hålen gjorde att det blev antingen för stort eller för tajt.. Kanske bättre på dom nyare BBna?
Attans, är lite sugen på Black Bay Dark men tror att det blir lite "too much" med en PVD:ad svart länk, tycker dock att det ser ut att vara få hål på lädret.
 

m_s

Patek
2-Faktor
Bra val - Varit på väg länge själv men nu inväntar jag BB Steel istället. Hade önskat att den varit helt matt svart men oavsett är det en grym klocka! Stort grattis ser fram emot sköna bilder och intryck!
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Gjört! Titanet är behagligt runt handelden, inte för varmt inte för kallt! Claspen är väl anpassad för skiftande väder och aktiviteter.

Tvåraders..! Den mäter lite lägre?
Jag vet. Den är alldeles för underbar. Dock så byttes den mot en Chrono Heritage Blue som är en fantastiskt fin klocka :)
"Lite lägre" - vet faktiskt inte. Har inte specsen på den 5-raders.
 

Skidglid

Breitling
Suger lite på en Tudor Date Day, viktigast är two tone men splittrad på urtavlan. Gillar den svarta men skulle helst se den med mörkblå tavla, någon som har koll på om den tillverkats någon gång?
Har googlat runt lite men bara hittat "spår" av den, och då har jag haft känslan att det varit kopior.

Tack på förhand!
 
Topp