• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora gå-lägg-dig tråden

Buckshot

Panerai
Vad är du ute efter? Att folk sitter och googlar fram klockor över 300k? Missar jag något här?
Ja det kan man undra över?
Jag passar skamlöst på att posta en drömklocka:D
BREGUET Marine Royale (RG) 5847 01.jpg
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
GrandSeiko8Day-2.jpg

GrandSeiko8Day-1.jpg

Dessvärre inte. Jag ger er; från denna tillverkare i öst, dedikerad till att uppnå perfektion.... Med bryggor formade likt bergen som omger mikrostudion där enbart världens bästa urmakare får arbeta.

Perfektionen, GS 8 days, SBGD001, i platina. Listpris 600 000kr

Med vänlig hälsning, Forumets SEIKO-bot.
:D
Tråd gränsen höjdes just till 610000 Kr ;)
 

Gold

Panerai
2-Faktor
För posörer, inte för att folk ska posta bilder på seikos de inte har råd med
 

JohnDoe

Rolex
Hahahahaha en typ som mäter trovärdighet i antalet inlägg på ett anonymt forum
Trovärdighet o trovärdighet, naturligtvis kan någon med tiotusen inlägg vara skum. Ungefär som på tradera som visserligen inte är tänkt att vara anonymt för siteägarna men det hindrar ju inte inte någon som vill vara det. Men det dyker ju upp en del kul typer här uppenbart tveksam attityd till hur man införskaffar en dyr klocka. Så därför tyckte jag det var lite kul att ironisera lite.
 

RobVintage

Panerai
Jag har aldrig varit med om någon som har klockan på vänster arm ena dagen och på höger den andra men det kanske blir så när chaffisen trycker på i nya s-klassen :D
image.jpeg
 
  • Like
Reactions: PJW
Topp