Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Den stora investeringsdiskussionen

Diskussion i 'Lifestyle' startad av Skeeter, 2 maj 2015.

1. Skeeter
    Trådstartare

Skeeter Stadsbo

Eftersom det verkar vara ett outsinligt intresse att klyva hår och diskutera huruvida en klocka verkligen är en investering i både ordets direkta betydelse och i överförd bemärkelse inköp, beroende på lokalt språkbruk mm så skapar jag en plats dit all sådan diskussion omedelbart kan flyttas över så att den slipper förpesta övriga trådar med vad som i huvudsak är en OT diskussion i de allra flesta fallen.

Och ja, jag retar också upp mig på saker som är små, vilket tydligen inte gör mig större än så.

wayne och yonsson gillar detta.
  2. Babinus

Babinus Friends of KS

3. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Ok och vad i H-E gör den här och inte i Lifestyle?

Flyttas.

ZQT, frere, wayne och 1 annan gillar detta.
  4. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG