• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora investeringsdiskussionen

Skeeter

Panerai
Eftersom det verkar vara ett outsinligt intresse att klyva hår och diskutera huruvida en klocka verkligen är en investering i både ordets direkta betydelse och i överförd bemärkelse inköp, beroende på lokalt språkbruk mm så skapar jag en plats dit all sådan diskussion omedelbart kan flyttas över så att den slipper förpesta övriga trådar med vad som i huvudsak är en OT diskussion i de allra flesta fallen.

Och ja, jag retar också upp mig på saker som är små, vilket tydligen inte gör mig större än så.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Eftersom det verkar vara ett outsinligt intresse att klyva hår och diskutera huruvida en klocka verkligen är en investering i både ordets direkta betydelse och i överförd bemärkelse inköp, beroende på lokalt språkbruk mm så skapar jag en plats dit all sådan diskussion omedelbart kan flyttas över så att den slipper förpesta övriga trådar med vad som i huvudsak är en OT diskussion i de allra flesta fallen.

Och ja, jag retar också upp mig på saker som är små, vilket tydligen inte gör mig större än så.

Ok och vad i H-E gör den här och inte i Lifestyle?

Flyttas.
 
Topp