• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora "jobbångesttråden"...

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det är inte sant!!! Det KAN inte vara sant!! Jo, tamejfaan imorrn är det jobb:-/ Måste vara fler än jag som tvingas släppa taget om Rosépavan och leta reda på jobbprylarna imorrn. Va faan var det nu för lösenord till mailen?...
Om det finns fler som lider idag då släng upp en ångestladdad bild och lid med mig...
image.jpg


Men det är inte måndag än!! Nu ska vi koka musslor och ta en pava vitt som omväxling..;-)
 

leicaphile

Panerai
Två veckor kvar här, men håller på att totalrenovera toaletten på nedervåningen så vetifan om det räknas som semester längre...
 

Guillbert

Audemars
2-Faktor
Det är inte sant!!! Det KAN inte vara sant!! Jo, tamejfaan imorrn är det jobb:-/ Måste vara fler än jag som tvingas släppa taget om Rosépavan och leta reda på jobbprylarna imorrn. Va faan var det nu för lösenord till mailen?...
Om det finns fler som lider idag då släng upp en ångestladdad bild och lid med mig...
image.jpg


Men det är inte måndag än!! Nu ska vi koka musslor och ta en pava vitt som omväxling..;-)

Haha, så ser riktig ångest ut :)

Själv har jag 2 veckor kvar varav en spenderas med familjen på Ibiza.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Samma här, imorgon blir det gå upp halv sex :( Det enda positiva är att jag bara jobbar en vecka innan jag är ledig en vecka till då det vankas inskolning för dottern...

Jag muntrar upp mig med pannkakor till kvällsmat och nog ett klockköp i veckan, men det är ångest ändå... En bild är för sorglig att visa, jag ser din lidelse RicVin! Stay strong!
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Är egenföretagare så kan styra ganska mycket själv hur jag vill göra ledighet. Det blir inte någon flera veckor lång semester men har sett till att jobba mindre nu i sommar så är i snitt ledig fyra dagar per vecka (inräknat lördag-söndag) under juli och augusti. Fungerar riktigt bra så tror jag ska göra om det nästa sommar.
Blir två och en halv vecka ledigt i höst istället.
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
Redan jobbat en vecka så för mig är det enbart den vanliga misantropin och "ett år till nästa semester" -ångesten som spelar :oldman:
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Fortsätter min föräldraledighet. Bara tre månader kvar nu :nailbiting:

Fast frun börjar jobba om en vecka och då är det ingen picknick här hemma längre.
 

Dalomo

Rolex
2-Faktor
Ågren delux. Levt i total förnekelse om att sötebrödsdagarna är över redan. Gnistan är borta för den här gången, mörkret kommer. Känns som livet är alldeles för kort. Men ikväll ger jag fingret åt alla måsten och tömmer det som är kvar i semesterbaren!
DSC01224_1.jpg
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Har sedan jag tog studenten (1998) haft sammanhängande semester mer än en vecka i sträck en gång.

Man saknar inte något man inte vant sig vid...
 
Topp