• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora "jobbångesttråden"...

sveol

Cartier
Chefen säger att jag måste vara ledig, allt enligt semesterlagen. Men vem fn har tid att vara det? Blir jobb i morgon, men får rappa semester. De får dock stå ut med att jag kommer in bakis

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Tillbaka till gruvan nu gubbar!
image.jpg
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Har jobbat hela, HELA, sommaren sedan jag tog studenten i juni. Jobbar hela nästa vecka och på söndag flyttar jag till Luleå för vidare studier. Så kan inte säga att jag har någon jobbångest på det sättet ;)

Luleå är ett trevligt ställe!
Synd bara att du kommer antagligen bo på Porsön. Inget bra ställe precis. Jag bodde på Malmudden, var helt perfekt!
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Jobb även här, var dock jävligt kul att komma tillbaka när de uppenbarligen varit duktiga sommarjobbare här.
Ville inte ens ha semester, blev tvingad..
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Inte så farligt att gå upp som jag trodde det skulle vara. Men det går nog snart över...
 

AdmAndrssn

Panerai
2-Faktor
Luleå är ett trevligt ställe!
Synd bara att du kommer antagligen bo på Porsön. Inget bra ställe precis. Jag bodde på Malmudden, var helt perfekt!
Kul att höra! Ja Porsön lär det bli till en början iaf (har ingen lägenhet än...), men är lite sugen på att skaffa en lägenhet på Björkskatan sen. Ska kolla Malmudden också, tack för tipset!
 

svesam

Rolex
Helt ny ångest infinner sig detta år.
För första gången i mitt liv har jag inget jobb
att gå till :(
Har känts rätt ok så länge fru och vänner haft semester men idag när frun knatade tillbaka till jobbet kom ångesten...

Dags att att lösa problemet och styra upp nytt kneg !!
Annars är det ju slutköpt klockor och så kan vi inte ha det :)

Tar gärna emot tips på jobb i Västernorrland där det behövs någon med nästan 20-års erfarenhet av ledarskap/försäljning/projektledning inom callcenter/telecom :)
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Kul att höra! Ja Porsön lär det bli till en början iaf (har ingen lägenhet än...), men är lite sugen på att skaffa en lägenhet på Björkskatan sen. Ska kolla Malmudden också, tack för tipset!

Se bara till att du inte hamnar på hertsön! Har du med dig bil så avråder jag dig att parkera på vissa delar av Porsön.
Några polare fick inbrott och saker stulna på Porsön, ska tydligen inte vara jätte ovanligt.
I övrigt så ha det kul där! Finns mycket kul att göra i Luleå :)
 

Boris Balkan

Fark you!
Vad är meningen med livet tro?

Grandpa: Can I give you some advice?
Dwayne: [shakes head "no"]
Grandpa: Well, I'm going to give it to you, anyway. I don't want you making the same mistakes I made when I was young. Dwayne, that's your name, right? Dwayne? Listen to me, this is the voice of experience talking. Are you listening? Fuck a lot of women, Dwayne.

http://www.imdb.com/title/tt0449059/
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Det är inte sant!!! Det KAN inte vara sant!! Jo, tamejfaan imorrn är det jobb:-/ Måste vara fler än jag som tvingas släppa taget om Rosépavan och leta reda på jobbprylarna imorrn. Va faan var det nu för lösenord till mailen?...
Om det finns fler som lider idag då släng upp en ångestladdad bild och lid med mig...
image.jpg


Men det är inte måndag än!! Nu ska vi koka musslor och ta en pava vitt som omväxling..;-)

Yxkastare ser jag ;)
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Det är inte sant!!! Det KAN inte vara sant!! Jo, tamejfaan imorrn är det jobb:-/ Måste vara fler än jag som tvingas släppa taget om Rosépavan och leta reda på jobbprylarna imorrn. Va faan var det nu för lösenord till mailen?...
Om det finns fler som lider idag då släng upp en ångestladdad bild och lid med mig...


Men det är inte måndag än!! Nu ska vi koka musslor och ta en pava vitt som omväxling..;-)

:happyhappy: :happyhappy: :happyhappy:

Vet hur du känner dig! Åkte själv hem från stugan igår kväll efter 3 lata veckor med grill, bad, god dryck & umgänge med familj & goda vänner. Nu tillbaka på kontoret & verkligheten. Ganska lugn start denna veckan. Man får se till att förgylla & ta tillvara på kvällarna under resten av sommaren oxå! Än är allt inte slut. Det kommer en oktober/november oxå... Snarare än du tror... :hungover:
 

Erik1

Patek
2-Faktor
Bara jag som ser fram emot hösten? Förvisso löneslavs-knegar jag nu och kommer fortsätta plugget men fan så kul det ska bli!
 
Första dagen idag men känns ganska ok ändå. Fick en ny dator vilket gjorde det lite roligare att komma tillbaka också :) är väl först om någon vecka man börjar inse att det är tungt att vara tillbaka.

Har ändå haft ganska mycket ledigt i år, blev 3 veckor i feb-mars och sedan 4 veckor nu i sommar och troligen en vecka till senare i höst.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Skulle också fått en ny dator OCH bil efter sommaren men jag är tydligen inte den enda som haft semester..:)
Men det är inte så tokigt att jobba när man kan gå ut å ta en fika och kika ut över detta...:)
image.jpg
 
Topp