• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora "jobbångesttråden"...

Björklund

Panerai
Börjar jobba imorgon. Sitter just nu på flygplatsen i Belgrad efter en liten weekend. Hemma runt 20 ikväll och imorgon går flyget till Göteborg kl 08.10. Rivstartar med två dagar på västkusten och sedan direkt till två dagar på Jylland. Ingen mjukstart direkt.
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Inte så mkt ångest...
image.jpg
 

Simola

Omega
ahh, först dagen efter 5 veckors ledighet... Kör lite KS på lunchen.

MEN, om 2 månader är det dax igen, 6 månaders pappaledighet.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Helt ny ångest infinner sig detta år.
För första gången i mitt liv har jag inget jobb
att gå till :(
Har känts rätt ok så länge fru och vänner haft semester men idag när frun knatade tillbaka till jobbet kom ångesten...

Dags att att lösa problemet och styra upp nytt kneg !!
Annars är det ju slutköpt klockor och så kan vi inte ha det :)

Tar gärna emot tips på jobb i Västernorrland där det behövs någon med nästan 20-års erfarenhet av ledarskap/försäljning/projektledning inom callcenter/telecom :)

ComHem i Ö-vik?


Skickat från min Commodore 64
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Viktigt att notera är att lärare jobbar minimum 45h/vecka, med andra ord övertid som tas ut under sommar månaderna.
För övrigt tillhör lärare samhällets hjältar!

Cheers Chuck
Preciiiis så säger min fru när jag påtalar att hon har mycket längre "semester" än jag!..;-)
 

StrawberryFields

Sir Notalot
Satt och tänkte på er stackare som jobbar idag en stund på strand. Men det var deprimerad så jag gick och åt en glass och badade istället.
 

Bilagor

  • DSC_0084.JPG
    DSC_0084.JPG
    167.8 KB · Visningar: 73
  • DSC_0085.JPG
    DSC_0085.JPG
    95.7 KB · Visningar: 69

Pelarn

Patek
2-Faktor
Har klarat första veckan på jobbet efter mina 5v sem. Puh, har ett bra jobb med trevliga kollegor men va fan dom kan inte mäta sig med ledighet och tid med familj och klockor:)
 

meo_swe

Audemars
Jag har två veckors semester kvar. Men ändå så är man dum nog att tacka ja till extrakneg. vafan!
Och det hela startar ju bra med att alla jävla broschyrer som jag skulle hämta imorron inte ens verkar vara tryckta.. MADDFAKKING JÄVLA MÄNNISKOR!
 
Topp