• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Malmö-GTG:n! (Anmälningsinfo)

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Då var det dags för den första stora Skåne-gtg:n och dam & herrskapet på Klocksnack är inbjudna!

Kort info:
Dag: 30/11.
Tid: 15:00-Hur länge ni vill!
Program: Besök hos Bergströms, en eftermiddagsöl & 4-rätters hos Stures.
Antal platser: ~20.
Pris för 4-rätters: 385 kr.

Dagen börjar med ett besök hos Bergströms ur i Malmö där vi kan känna, klämma och snacka klockor med tillsammans med personalen. Därefter så trillar vi över in på Bishops om det finns tid och lust och tar en öl eller två. Vid 17:00 så är det bokat bord hos Sture där vi kommer avnjuta en 4-rätters i toppklass.

Anmälan görs i tråden eller via pm till Bingoraalf varvid ni får betalningsinstruktioner och platsbekräftelse. Listan på deltagande kommer även att uppdateras löpande i tråden. Anmälan är bindande och inbetalade pengar återbetalas ej.

Glöm ej att skriva om ni har någon speciell allergi eller liknande så ordnar vi det.

Sista anmälningsdatum: 25/11

Frågor? Skriv i tråden eller skicka ett pm :)

// Platsrestriktionen beror på utrymmet hos både restaurangen och Bergströms
 

Carolin

Cartier
Då var det dags för den första stora Skåne-gtg:n och dam & herrskapet på Klocksnack är inbjudna!

Kort info:
Dag: 30/11.
Tid: 15:00-Hur länge ni vill!
Program: Besök hos Bergströms, en eftermiddagsöl & 4-rätters hos Stures.
Antal platser: ~20.
Pris för 4-rätters: 385 kr.

Dagen börjar med ett besök hos Bergströms ur i Malmö där vi kan känna, klämma och snacka klockor med tillsammans med personalen. Därefter så trillar vi över in på Bishops om det finns tid och lust och tar en öl eller två. Vid 17:00 så är det bokat bord hos Sture där vi kommer avnjuta en 4-rätters i toppklass.

Anmälan görs i tråden eller via pm till Bingoraalf varvid ni får betalningsinstruktioner och platsbekräftelse. Listan på deltagande kommer även att uppdateras löpande i tråden. Anmälan är bindande och inbetalade pengar återbetalas ej.

Glöm ej att skriva om ni har någon speciell allergi eller liknande så ordnar vi det.

Sista anmälningsdatum: 25/11

Frågor? Skriv i tråden eller skicka ett pm :)

// Platsrestriktionen beror på utrymmet hos både restaurangen och Bergströms
Vad trevligt att du även inkluderar oss damer i inbjudan. Hoppas ni får det trevligt och njuter av varandras klockor, stories och kunskaper. Well, well...Först måste jag läsa igenom KS alla trådar, samla på mig några "dinkor" till och morska upp mig så kanske jag dyker upp i ngt framtida GTG.
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Angående platserna och Bergströmsbesöket så är det begränsat pga säkerhetsföreskrifter i butiken. Vi kommer till exempel nog inte få komma in om vi kommer ett gäng på 25+. Därför ser jag helst att de som kör hela gtgn med middag och grejer får någon slags "förtur", annars får vi dela upp oss i två gäng och gå vid två olika tillfällen :(

självklart kan jag ju inte hindra någon för att dyka upp där, det är bara trevligt - men blir alla 20 platserna fyllda så kan det bli lite problem. Bara en liten heads upp.

Kommer delta:
Bingoraalf
zesj
Sjobbe
vincent76
Hublot
Ako
StrawberryFields
RosaCasio
Totte
Kniven
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Hojta till om jag missat något

Kommer delta på hela:
Bingoraalf (betalt)
zesj (betalt)
Sjobbe (betalt)
vincent76 (betalt)
Hublot (betalt)
Ako (betalt)
RosaCasio (betalt) 10kr för mycket :p
Totte (betalt)
Kniven (betalt)
markusakesson (betalt)
Silverminken (betalt)
JohanHLM (betalt)
Martin021 (betalt)
jandan (betalt)

Dyker upp vid Bergströms:
daviden
Fabian
jabla
Päronkapitalist
KalleKnuda
veratio
aflons
keso
maxim
olivetti
Jörgen N
 

Maxim

Cartier
Jag är absolut intresserad, men funderar på att åka upp till Jönköping och se Starcraft 2 finalerna på Dreamhack, ska kolla upp om någon vill följa med mig först.
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Det kan bli så att vi eventuellt får dela upp oss i två gäng nu när antalet deltagande krupit upp till 25. Ska fundera lite närmare kring detaljerna och återkomma.
 
Topp