• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Malmö-GTG:n! (Anmälningsinfo)

Totte

Panerai
Nu börjar det dra ihop sig, Skånepågar!
Tänkte att vi kanske kunde förena nytta med nöje på lördag! Därför föreslår jag att vi kör en tvätt äkta mini-charity-auktion till förmån för BCF. Ta med en klocka eller något klockrelaterat som ligger och dammar i en låda. Eller kör en Gandhi och släng in en dyrgrip om detta inte skulle drabba din privatekonomi :) Var enda krona går direkt till BCF.
Antingen kör vi det någon gång under öldrickandet då vi är manstarka, eller efter middagen, då alkoholen kan hjälpa till lätta på lädret. Vet inte vilket alternativ som gagnar BCF?

Nå väl, det var bara ett förslag. Jag tar med minst en klocka, ett gäng straps och något annat klockrelaterat.
Ses på lördag!
 

sjobbe

Cartier
Nu börjar det dra ihop sig, Skånepågar!
Tänkte att vi kanske kunde förena nytta med nöje på lördag! Därför föreslår jag att vi kör en tvätt äkta mini-charity-auktion till förmån för BCF. Ta med en klocka eller något klockrelaterat som ligger och dammar i en låda. Eller kör en Gandhi och släng in en dyrgrip om detta inte skulle drabba din privatekonomi :) Var enda krona går direkt till BCF.
Antingen kör vi det någon gång under öldrickandet då vi är manstarka, eller efter middagen, då alkoholen kan hjälpa till lätta på lädret. Vet inte vilket alternativ som gagnar BCF?

Nå väl, det var bara ett förslag. Jag tar med minst en klocka, ett gäng straps och något annat klockrelaterat.
Ses på lördag!


Kan nog rota fram ett par Zulus som jag gärna bidrar med :)
 

Icaras

Rolex
Ni får ha det så trevligt! Själv kommer jag som sagt att sitta med tenta fram tills 2 för att sedan under kvällen titta på DVD:n från Glashütte i min ensamhet :(
Hoppas det blir fler större GTG:s i framtiden så att jag kan delta... :)
 
Vadfaaaen, hur har jag lyckats missa detta? Det är inte möjligt att haka på på Bergströms och sen öl (fastän man är för sen)?
 
Antar det. Som sagt så är det värsta som kan hända är att vi får gå i två omgångar vilket inte är så besvärligt.

Är nog lugnt för Sandkvist att dyka upp:)

I "värsta fall" så finns det ju fler klockbutiker runtom, samt Brobergs tobak har öppnat på Triangeln ca5min från Bergströms :cigar:

Nu är frågorna; Köra/ta tåget och hur många klockor (har kanske inte så många intressanta iof...)
 

Maxim

Cartier
Tur jag inte anmälde mig. Gjorde misstaget att styrketräna för första gången på flera år igår och har träningsverk i hela ryggen som känns värre än ryggskott.

Ligger skönt här hemma, hoppas ni får roligt i Malmö.
 

jabla

Sarlacc
Tur jag inte anmälde mig. Gjorde misstaget att styrketräna för första gången på flera år igår och har träningsverk i hela ryggen som känns värre än ryggskott.

Ligger skönt här hemma, hoppas ni får roligt i Malmö.

Du ville ju hellre på Dreamhack så du räknades inte som riktig klocknörd ;)
Krya på dig!
 

Maxim

Cartier
Jo, men det var ingen som ville följa med mig till DH så det blev inte av.

Nu njuter jag av en fullständigt stel ländrygg i klass med senast jag fick ryggskott. Varför ska man straffas för att man försöker träna upp den förbannade ryggen så att den håller några år till? Har tryckt ner lite Alvedon och Ibumetin så att man kan hjälpa till där hemma lite senare idag.
 
Topp