• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora MelodiSchlagerKlockTråden

jabla

Sarlacc
Det är säkert fler än jag som är genuint ointressrad av detta evenemang men ändå halvser det på grund av delade meningar i hushållet. Jag tänkte att vi kunde dela med oss av alternativ klockfotografering framför dumburken.
Själv tog jag fram den klocka som mest levde upp till glitter och glamour nämligen min enda Rolex med polerade mittlänkar. Bilden försöker på ett socialrealistiskt sätt illustrera hur jag ger foten åt det hela.
 

Bilagor

  • SchlagerYM.jpg
    SchlagerYM.jpg
    153.8 KB · Visningar: 704

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Satt och surfade KS med ett glas vin medan Melodifestivalen pågick i bakgrunden.

ymapyha2.jpg
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Har årets melodifestival börjat? Då talar nog ointresset för sig självt när man lyckats missa det... :)
 

Itson

Omega
Där var tråden... Inte för att jag bryr som så mycket om Melodifestivalen men det vore synd att skicka någon med namn och utseende som en Pokémon vidare.. Just saying :shock:
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Topp