• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora osttråden

Tomas Eriksson

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Det har uppmärksammats att det saknas och efterfrågas en tråd om ost så nu åtgärdar vi det. För att rulla igång lite, ost är ju rätt vit begrepp men jag älskar ost i kombination med kex eller baguette. Jag tycker att en baguette, en bra ost och ett hyffsat rödvin kan vara bland det bästa man kan unna sig en kväll (gärna i sällskap).
Plockade precis upp en ost från rakt över gatan som ska avnjutas lite senare
IMG_2462.JPG
 

Edin

Panerai
Den är oftast riktigt bra!
Händer ibland att den är rätt tom på märkliga tider, men jag har alltid hittat något gott :)

Topp. Jag vet att de har lite problem med lageryta och därav har svårt att lagerhålla inventarier utanför butiksytan. Sen att de har så stor kund genomströmning gör det inte mindre synbart.
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Detta kanske man skulle prova. Är det inget för den som tycker om mindre "smakrika" ostar typ brie?
 
Topp