• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

galácticon

Patek
2-Faktor
Det var dags för en ny klocka. Hämtade ut den på posten tidigare idag och har förstått att det är viktigt att paketöppningen dokumenteras.
Här kommer ett gäng bilder :)
Sjukt nöjd är jag. Klockan och den utmärkta affären får jag tacka @Bomier för.
@jungdemse ska även ha ett tack för guidning och för att lurat mig in här på KS

Stort välkommen in i gemenskapen broder och grattis till en riktigt fin pjäs!
 

hannes1988

Cartier
Körde ju ingen paketöppning på min submariner jag köpte i våras så tänkte det är dags nu...

Har ju som så många andra (inget fel i det!) drabbats av lite guldfeber... Och en släng av vintage-yra
Dock så är mitt tålamod för att hitta bra objekt alternativt vänta på att budgeten utökades
Lite sisådär åtminstone för tillfället. Så tyvärr avfärdades 18038 efter någon månad,
Efter det väntade jag på en vettig pepsi 1675... Dock var ju inte guldet där...

Det fick bli en kompromiss som jag haft i kikaren innan och jag tror stillar mig sommaren ut.. Förhoppningsvis...

Verkar fått på något konstigt filter på iPhonen så bilderna kan se lite skumma ut!

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Senast ändrad:

Airbus

Rolex
Friends Of KS
Tack för alla inspel! Min känsla ÄR att den funkar - men jag är uppriktigt intresserad av era mycket kompetenta synpunkter. Bredvid Skydivern ser den ut som en leksak
 
Topp