• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Ebbot

Cartier
Köpte mig en sommarbeater. Länken känns sådär skranglig så blir att köpa ett Nato eller liknande.
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    103.6 KB · Visningar: 256

richard1991

Cartier
Nu ska jag inte påstå att allt behöver vara demokratiskt, det är ju trots allt privata ägare av det här forumet. Men jag tycker att det framgick ganska väl att de flesta gillar paketöppningstråd(arna). Förstår inte varför det räcker med att några få gnäller för att helt ändra om forumet. (Bara min syn på det hela)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nu ska jag inte påstå att allt behöver vara demokratiskt, det är ju trots allt privata ägare av det här forumet. Men jag tycker att det framgick ganska väl att de flesta gillar paketöppningstråd(arna). Förstår inte varför det räcker med att några få gnäller för att helt ändra om forumet. (Bara min syn på det hela)

Är lat och quotar mig själv ur diskussionstråden:

Helt ärligt, det är ju bara att fortsätta med hur många paketöppningstrådar som helst. Det är ju bara att snäppa upp trådstarten så att det blir lite mer matnyttigt och informativt. Och nej, det är inga oöverstigliga kriterier för skribenter på ett klockforum. Tvärtom.

Pallar man inte eller vill man inte knalla den extra kilometern och skriva ett par rader om vad man köpt och varför så är det ju bara att slänga upp ett par bilder i den klistrade tråden.

Detta kan väl inte anses vara särskilt dramatiskt.

:)

Typ så. ;)
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Jag har väl alltid tyckt att det känts lite konstigt med alla glada tillrop på öppningstrådarna när det även funkar med gilla-knappen,
men det var ju detta med att öka på sina inlägg så att man kommer upp på hyllan någon gång. Därmed inte sagt att det är fånigt med kommentarer till ett trevligt klockköp och naturligtvis tillfredsställelsen hos trådskribenten att folk uppskattar klockan.
Men detta upplägg tror jag kommer att minska kommentarsinläggen och kanske öka gillandena. Annars kommer denna tråd att bli omöjlig att följa. Samtidigt är det bra att öppningstrådarna ligger kvar på diskussiondelen, hade varit synd att flytta dem. Troligen minskar antalet, ökar det intressanta innehållet och hastigheten på att tränga undan andra trådar sjunker.
 
Topp