• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

Niklas

Rolex
2-Faktor
Ibland blir man glatt överraskad.
Denna skulle dyka upp först i februari 2017 men redan efter 3.5 månaders väntan så fanns den helt plötsligt hos Rob!
Wohoo :)
Som vanligt ett stort tack till @ROB-1832 !
Fler och bättre bilder kommer så snart dagsljuset återvänder, var så säkra ;)
IMG_8725.JPG


IMG_8726.JPG


IMG_8734.JPG


IMG_8736.JPG


IMG_8737.JPG
 

Orson

Omega
2-Faktor
Ibland blir man glatt överraskad.
Denna skulle dyka upp först i februari 2017 men redan efter 3.5 månaders väntan så fanns den helt plötsligt hos Rob!
Wohoo :)
Som vanligt ett stort tack till @ROB-1832 !
Fler och bättre bilder kommer så snart dagsljuset återvänder, var så säkra ;)
IMG_8725.JPG


IMG_8726.JPG


IMG_8734.JPG


IMG_8736.JPG


IMG_8737.JPG

Vilken överraskning såhär på en fredag, det kan ju inte bli bättre! Grattis till en grym klocka och antar att du automatiskt får en ganska trevlig helg då du kan sitta och kela med den där pjäsen:)
 

Breitling1

Cartier
Ibland blir man glatt överraskad.
Denna skulle dyka upp först i februari 2017 men redan efter 3.5 månaders väntan så fanns den helt plötsligt hos Rob!
Wohoo :)
Som vanligt ett stort tack till @ROB-1832 !
Fler och bättre bilder kommer så snart dagsljuset återvänder, var så säkra ;)
IMG_8725.JPG


IMG_8726.JPG


IMG_8734.JPG


IMG_8736.JPG


IMG_8737.JPG
Nu får du fan ge dig .. ;) Underbar klocka. Stort grattis!
PS. Dags att visa upp hela samlingen igen.. :)
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Ibland blir man glatt överraskad.
Denna skulle dyka upp först i februari 2017 men redan efter 3.5 månaders väntan så fanns den helt plötsligt hos Rob!
Wohoo :)
Som vanligt ett stort tack till @ROB-1832 !
Fler och bättre bilder kommer så snart dagsljuset återvänder, var så säkra ;)
IMG_8725.JPG


IMG_8726.JPG


IMG_8734.JPG


IMG_8736.JPG


IMG_8737.JPG

Nu kan jag inte jobba mer för idag.....den där är inte dum alls den! STORT grattis o massor av avundsjuka blickar :wideyed:
 

Niklas

Rolex
2-Faktor
Stort grattis, är flippartoppen nådd nu @Niklas ?

Jag tror nästan det.
Har arbetat mig igenom många modeller och det känns som jag håller på att landa i de klockor jag har just nu.
Ibland kan jag roa mig med att fundera vilka klockor jag kanske skulle sälja för att köpa något annat men när jag tittar på samlingen nu så kan jag inte se mig sälja någon.
Finns egentligen ingen klocka jag hellre skulle vilja ha mer än de som finns i lådan just nu.
En ganska skön känsla men samtidigt lite tråkigt. Har jag kommit i mål nu?
Ähh. Föresten, en Patek perpetual calender hade inte suttit fel :D
 

flugan

Cartier
Jag tror nästan det.
Har arbetat mig igenom många modeller och det känns som jag håller på att landa i de klockor jag har just nu.
Ibland kan jag roa mig med att fundera vilka klockor jag kanske skulle sälja för att köpa något annat men när jag tittar på samlingen nu så kan jag inte se mig sälja någon.
Finns egentligen ingen klocka jag hellre skulle vilja ha mer än de som finns i lådan just nu.
En ganska skön känsla men samtidigt lite tråkigt. Har jag kommit i mål nu?
Ähh. Föresten, en Patek perpetual calender hade inte suttit fel :D
Får man fråga hur många du har i samlingen?
Vilka dom är vill jag nog inte höra,tror inte mitt hjärta hade klarat av det-:)
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Jag tror nästan det.
Har arbetat mig igenom många modeller och det känns som jag håller på att landa i de klockor jag har just nu.
Ibland kan jag roa mig med att fundera vilka klockor jag kanske skulle sälja för att köpa något annat men när jag tittar på samlingen nu så kan jag inte se mig sälja någon.
Finns egentligen ingen klocka jag hellre skulle vilja ha mer än de som finns i lådan just nu.
En ganska skön känsla men samtidigt lite tråkigt. Har jag kommit i mål nu?
Ähh. Föresten, en Patek perpetual calender hade inte suttit fel :D
Skulle vara kul att se årets version av denna tråd ;)
https://klocksnack.se/threads/mitt-klockår-2015.48769/
 

Älvkvarn

Omega
2-Faktor
Ibland blir man glatt överraskad.
Denna skulle dyka upp först i februari 2017 men redan efter 3.5 månaders väntan så fanns den helt plötsligt hos Rob!
Wohoo :)
Som vanligt ett stort tack till @ROB-1832 !
Fler och bättre bilder kommer så snart dagsljuset återvänder, var så säkra ;)
IMG_8725.JPG


IMG_8726.JPG


IMG_8734.JPG


IMG_8736.JPG


IMG_8737.JPG
Jäklar! Grattis till en grym klocka! Önskar min fredag också innehållit en sådan... :angel:
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Hade storslagna planer på en maffig paketlöppning. Men jag har haft den här i några månader nu, och den är så jävla asgrym och jag är typ kär i den, så hur mycket jag än försöker skriva och fnular och funderar så får jag inte till något som gör den rättvisa. Dessutom är ju hela tanken med klockan att gå lite under radarn, så då passar det ju rätt bra att bara smyga in den i den här tråden. ;)

IMG_4938.JPG
 
Topp