• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora paketöppningstråden

jarrebarre99

Patek
2-Faktor
Blev en ny klocka igår, lite av en tillfällighet med hjälp av alerta vänner på forumet. Boxen känner alla igen.
IMG_20170329_101706.jpg
IMG_20170329_101722.jpg
En enligt mig fantastiskt sommarklocka!
IMG_20170329_101827.jpg
16613 med serti.
IMG_20170329_101758.jpg
IMG_20170329_101955.jpg
IMG_20170329_102033.jpg
Kul med strössel, grattis!
 

The lord

Audemars
Grattis till klockan. Helt fantastisk :D

Kul med strössel, grattis!

Wow, fantastisk inte bara som sommarklocka tycker jag! Grattis!

Återigen stort grattis till en fet sommardinka :cigar: Kul med diamanter i sommar!

Mycket bra! Grattis!

Stämmer in i kören, verkligen en fantastisk sommarklocka (eller året runt imo)! Grattis!
Tack så mycket.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Köpte en Rolex Explorer II 216570 hos Krons igår. Var rädd för att den skulle vara för lång lugg-lugg och för tjock för att smidigt glida in under manschetten - inga problem alls! Med en plattare bakboett än en sexsiffrig Rolex Submariner sitter den bra på handleden trots, på pappret, en ökad storlek med två millimeter.

Jag vet vilken klocka jag tar med till solen om två veckor...

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
 

Moody

Rolex
Köpte en Rolex Explorer II 216570 hos Krons igår. Var rädd för att den skulle vara för lång lugg-lugg och för tjock för att smidigt glida in under manschetten - inga problem alls! Med en plattare bakboett än en sexsiffrig Rolex Submariner sitter den bra på handleden trots, på pappret, en ökad storlek med två millimeter.

Jag vet vilken klocka jag tar med till solen om två veckor...

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Gratulerar till den ultimata sommardinkan!
 

Nicke L

Audemars
2-Faktor
Köpte en Rolex Explorer II 216570 hos Krons igår. Var rädd för att den skulle vara för lång lugg-lugg och för tjock för att smidigt glida in under manschetten - inga problem alls! Med en plattare bakboett än en sexsiffrig Rolex Submariner sitter den bra på handleden trots, på pappret, en ökad storlek med två millimeter.

Jag vet vilken klocka jag tar med till solen om två veckor...

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Grattis. En kanonklocka nu inför sommaren!
 
Köpte en Rolex Explorer II 216570 hos Krons igår. Var rädd för att den skulle vara för lång lugg-lugg och för tjock för att smidigt glida in under manschetten - inga problem alls! Med en plattare bakboett än en sexsiffrig Rolex Submariner sitter den bra på handleden trots, på pappret, en ökad storlek med två millimeter.

Jag vet vilken klocka jag tar med till solen om två veckor...

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Sjukt bra @Ernesto den där orangea visaren mot den vita tavlan är i ögonfallande. Helt klart en klocka på vill-ha-testat-listan. Grattis!
 
Topp