• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Anti

Cartier
Har redan beställt 4 par NMD:s, men skobutiker verkar vara segare än andra butiker på att skicka skor, så jag roade mig med att klicka hem ett par till... öh..
adidas-nmd-r1-olive-europe-exclusive-02.jpg
Vart beställde du dom ifrån?
 

Guden

Cartier
Vet ni vad ni har för längd på foten, från häl till tå? :)
Ca 27cm.
Brukar alltså vanligtvis satsa på 27,5cm i skor.

Adidas NMD r1: stl 44
Adidas NMD r1 pk: stl 44

Adidas NMD City sock (cs1): stl 44.
Dessa är knappt använda dock, då min stortå vill penetrera tyget på skon, framtill. Den domnar även bort efter 10 min på gaspedalen när jag kör bil. :)
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Ca 27cm.
Brukar alltså vanligtvis satsa på 27,5cm i skor.

Adidas NMD r1: stl 44
Adidas NMD r1 pk: stl 44

Adidas NMD City sock (cs1): stl 44.
Dessa är knappt använda dock, då min stortå vill penetrera tyget på skon, framtill. Den domnar även bort efter 10 min på gaspedalen när jag kör bil. :)
Alltid kört 43, 42 på Converse. Blev därför förvånad när jag var tvungen att köra 44 på NMD. Jag är dock plattfot, och NMD är lite tightare där fram, så det är väl det då...
 

Guden

Cartier
Alltid kört 43, 42 på Converse. Blev därför förvånad när jag var tvungen att köra 44 på NMD. Jag är dock plattfot, och NMD är lite tightare där fram, så det är väl det då...
Kör också på 43 i Converse, kan även pressa in fötterna i 42,5 - tar dock ett tag tills de släpper och sitter perfekt.
Våra fötter är nog rätt så lika.

Låter lite snuskigt nästan.
 
Topp