• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Adro

Panerai
2-Faktor
Lanvin är tillbaka igen. Pga. Ett inkompetent jävla företag som jag hade kunnat offra mitt liv för att sänka, PostNord.
Gått över 3(!!!) månader sen paketet skickades till England (en på posten hjälpte mig skriva adressen dessutom(!!)). Fick betala 275kr för utskicket! Nu är paketet tillbaka hos mig. Orkar knappt ringa och klaga mer, för att försöka få mina 275kr tillbaka.. Jag ger upp. Ska aldrig mer beställa skor från END. Och bojkotta allt som går via sketna PostNord.
Bränner skorna i kaminen ikväll.

image.jpeg
Vad är det för storlek?
 

Guden

Cartier
END är grymt, beställer nästan uteslutande därifrån. Men då vet jag vad jag ska ha också samt i vilken storlek. Om jag skulle vara osäker provar jag hellre någonstans, och ev köper det direkt i butiken då.
Postnord är en annan femma.. Tråkigt! Vilken storlek? Var det lanvin man fick gå ner 1-2 storlekar på?
Jaja, ska inte kasta skit på END, men de var inte heller enkla att handskas med. De vägrade lägga ihop två beställningar som gjordes någon minut ifrån varandra. Fick då betala dubbel frakt, istället för att få "gratis frakt". Har nog betalat ca 1k i frakt för två par skor (inkl. Retur). :)
Vad är det för storlek?

Yepp, 2 storlekar ner blev det för min del. Dessa är UK8.
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Blir inte riktigt klok på hela NMD-serien..
Är detta samma sko till olika pris eller vad är skillnaden annars?
664596.jpg

adidas-originals-nmdr1-s31506-white-white-white.jpg


Edit: jag ser ju givetvis att där är lite olika detaljer på de båda skorna, men båda heter NMD R1 och det skiljer ändå 400kr i priset kan någon förklara varför och vilka man skall satsa på? :)
 
Senast ändrad:

willbur

Rolex
2-Faktor
Blir inte riktigt klok på hela NMD-serien..
Är detta samma sko till olika pris eller vad är skillnaden annars?
664596.jpg

adidas-originals-nmdr1-s31506-white-white-white.jpg


Edit: jag ser ju givetvis att där är lite olika detaljer på de båda skorna, men båda heter NMD R1 och det skiljer ändå 400kr i priset kan någon förklara varför och vilka man skall satsa på? :)
Jag tror det är tyget. De undre är mer tätvävda som du kan se om du zoomar in
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Blir inte riktigt klok på hela NMD-serien..
Är detta samma sko till olika pris eller vad är skillnaden annars?
664596.jpg

adidas-originals-nmdr1-s31506-white-white-white.jpg


Edit: jag ser ju givetvis att där är lite olika detaljer på de båda skorna, men båda heter NMD R1 och det skiljer ändå 400kr i priset kan någon förklara varför och vilka man skall satsa på? :)
Utöver hur vävda de är så lyser väl översta paret i mörker medans andra paret inte gör det. :)
 

Oew

Rolex
Lanvin är tillbaka igen. Pga. Ett inkompetent jävla företag som jag hade kunnat offra mitt liv för att sänka, PostNord.
Gått över 3(!!!) månader sen paketet skickades till England (en på posten hjälpte mig skriva adressen dessutom(!!)). Fick betala 275kr för utskicket! Nu är paketet tillbaka hos mig. Orkar knappt ringa och klaga mer, för att försöka få mina 275kr tillbaka.. Jag ger upp. Ska aldrig mer beställa skor från END. Och bojkotta allt som går via sketna PostNord.
Bränner skorna i kaminen ikväll.

image.jpeg
Bruna? Tyvärr är 8 lite för litet för mig annars hade jag gärna köpt dem!
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Håller med om att dom är svinfeta, men sidan känns sjukt skum...
Givenchy High Tops för €250?
Många märkliga såna där instasidor som säljer billigt.. Förmodligen fakes, men postar på äkta varor. Är ju bara att blocka folket som sedan fått varorna och klagar på kommenterar, jag vet inte..
Gucci skorna ligger ju på runt 550 euro, äkta..
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
För i helvete Luc kompis!! Ok för att du är italiano men wtf?!
Fulsnygga, de är najs och sticker ut!
Håller med om att dom är svinfeta, men sidan känns sjukt skum...
Givenchy High Tops för €250?
Tycker bara att dom postar feta bilder, därför jag följer dem men hade inte vågat köpa från Ryssland hehe
Många märkliga såna där instasidor som säljer billigt.. Förmodligen fakes, men postar på äkta varor. Är ju bara att blocka folket som sedan fått varorna och klagar på kommenterar, jag vet inte..
Gucci skorna ligger ju på runt 550 euro, äkta..
Möjligt att de är fejk, rysk sida.

Nya kollektionen är svinfet!
Galet, blir svårt att hålla i pengarna!
 

Adro

Panerai
2-Faktor
Yes bruna.
Jag kör annars EUR44 i nmd r1 pk och EUR44 i nmd cs1, som är lite för små. Om det är till någon hjälp. :)
Skulle ha satsat på UK7 i Lanvin.
Vad har du för storlek i ett par Nikes och vad vill du ha för skorna?
Äger inga nmd och har inte tänkt att göra det heller så kan inte referera från dom
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Om Posten och Schenker sköter sig, så kan jag plocka ut två par skor idag.
Adidas NMD City Socks i Winter Wool och NMD Human Race.

Hoppas att de sitter bra på fötterna!
 
Topp