• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Swizz beat

Patek
2-Faktor
IMG_2779.JPG
Slog nyligen till på ett par Calvin Klein Collection, längtar till våren...
 

Marcilus

Cartier
2-Faktor
Kan någon förklara hypen med alla NMD modeller?
äger ett par Ultraboost, och dom är ju extremt sköna att gå i, samt galet snygga, är det det som lockar alla till NMD eller vad är grejen egentligen?
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Kan någon förklara hypen med alla NMD modeller?
äger ett par Ultraboost, och dom är ju extremt sköna att gå i, samt galet snygga, är det det som lockar alla till NMD eller vad är grejen egentligen?
NMD var kul i början tills dom började spruta ut nya modeller i princip varje månad i stora kvantiter. Smart av Adidas dock. Mjölkar ur det sista ur R1'an.
2017 kommer nog bli UltraBoost året likt 2016 blev NMD året. Redan ett stort gäng med schyssta färger i 3.0 som man sitter och väntar på.
 

KenKun

Patek
2-Faktor
NMD var kul i början tills dom började spruta ut nya modeller i princip varje månad i stora kvantiter. Smart av Adidas dock. Mjölkar ur det sista ur R1'an.
2017 kommer nog bli UltraBoost året likt 2016 blev NMD året. Redan ett stort gäng med schyssta färger i 3.0 som man sitter och väntar på.
Snart kommer NMD R2 :)
 

falten

Cartier
Första gången jag har varit intresserad i ett mini rodini släpp, lyckades köpa en av vardera från sns och såg nu på morgonen att de redan var slutsålda på adidas.se (trodde de skulle skäppas där vid 10.00) nu blir frugan o barn glad:)
image.jpeg
 

InFeFe

Cartier
2-Faktor
Bara jag som tkr att nmd håller ganska dålig kvalitet då tyget är så tunt? Båda mina par har pajat framme vid tårna :(
 
Topp