• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

falten

Cartier
Lite skillnad :)

IMG_2565.JPG

Fått från adidas.se? inväntar mitt "pink" paket, antar man får det på måndag då...
 

falten

Cartier
Mm, plockade ut hennes idag, de rosa har inte kommit fram :(

Hm nu ser jag på adidas sida att lev måndag hade blivit ändrad till som igår och så klart har någon försökt lämna paketet utan att ringa och vi inte var hemma, står på adidas sida att lapp har lämnats, finna så klart inte heller så kan inte kontakta någon heller. Jävla sopor. Brukar det inte vara ups som lämnar paket för adidas ??
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Hm nu ser jag på adidas sida att lev måndag hade blivit ändrad till som igår och så klart har någon försökt lämna paketet utan att ringa och vi inte var hemma, står på adidas sida att lapp har lämnats, finna så klart inte heller så kan inte kontakta någon heller. Jävla sopor. Brukar det inte vara ups som lämnar paket för adidas ??
Nu under julen så verkar de ha satt i system med att säga att du inte är hemma. Sist fanns det alltid någon hemma, men föraren påstod ändå att ingen var det. Såg nu också att de hade uppdaterat med det infon på de rosa skorna.
 

falten

Cartier
Nu under julen så verkar de ha satt i system med att säga att du inte är hemma. Sist fanns det alltid någon hemma, men föraren påstod ändå att ingen var det. Såg nu också att de hade uppdaterat med det infon på de rosa skorna.

Jag lyckades spåra det till att det är sop postnord, gick spåra med item-id på postnords sida, det där långa sifferserien med bokstav i slutet, inga mellanslag som man fått av adidas
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Det vet ni säkert men SNS har rea. Funderar själv på dessa. Kostar inte många kulor! :hungry: Vad tycker ni? Stan smiths har man ju hört en del om även som oinsatt..
IMG_9134.PNG
 

WBergdahl

Panerai
Jag är just nu jävligt ledsen att jag har 42 i skor och inte 41...
Dom här vill jag så gärna ha, men största storleken är just 41 :(
nike-wmns-air-force-1-07-premium-essential-860532-001-black-black-light-bone.jpg
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Tappat lusten att handla av både SNS & Cali för deras sketna fraktvillkor osv strul med leveranser och skit. Riktigt less på att flertal gånger få slut på lager bekräftelse efter några dagar, förra året beställde jag i god tid och paketet kom efter jul. Bra julklapp.. Handlar uteslutande från utlandet nu.
SNS har i alla fall fri frakt och retur, medan Cali alltid ska fula med sig att ta betalt för frakt så fort det är rea.
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Jag vet... Det är ju för att folk inte vet vilken det är som gäller utan bara köper första bästa dom ser typ
Många tror också att den enda skillnaden mellan olika Stan Smith är färgen på hälen
Förmodar att det är dessa du menade förut? Känns ju typ som att bli intresserad av klockor på nytt fast med skor this time...
IMG_9136.PNG
 
Topp