• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Aubergine

Cartier
2-Faktor
Varit inne och lagt in skorna 9gånger i kassan men inte kommit vidare, nu får jag upp det hära
IMG_0963.PNG
 

stigge

Omega
2-Faktor
Fick precis hem mina första riktiga kvalitetssneakers idag! Ett par Buddy, made in Japan! Galen kvalitet och sitter perfekt! Bara att vänta på våren nu, så jag får bära dom! Grymt pris just nu, halva priset på Caliroots + 10% extra blev totalt 850kr inklusive frakt!
Fick med ett par svarta vaxade snören också! :D
IMG_3737.JPG
Snygga!
Hur är storleken?
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Så jävla mycket varianter av UB, hänger ju inte ens med. Missat dessa helt, de hade man ju lätt försökt fixa
IMG_9188.PNG

Var ska man egentligen leta för de mer speciella släppen av UB? Gissar att det finns en myriad av hemsidor runt om i Europa. Dessa har ju inte passerat Adidas hemsida vad jag sett.. Inte får man nå vidare bra tips från sneakersnews, kicksonfire etc heller. :(
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Så jävla mycket varianter av UB, hänger ju inte ens med. Missat dessa helt, de hade man ju lätt försökt fixa
IMG_9188.PNG

Var ska man egentligen leta för de mer speciella släppen av UB? Gissar att det finns en myriad av hemsidor runt om i Europa. Dessa har ju inte passerat Adidas hemsida vad jag sett.. Inte får man nå vidare bra tips från sneakersnews, kicksonfire etc heller. :(
@adidasalerts på twitter
 

rekacj

Omega
2-Faktor
Kollar runt på EBay efter olika NMD modeller, finns ju en uppsjö av annonser. Problemet är att merparten av säljarna är från USA och därmed tillkommer en drös avgifter om man skulle vilja handla. Vart hittar ni era sneakers om ni köper i andra hand?
 

Adro

Panerai
2-Faktor
Kollar runt på EBay efter olika NMD modeller, finns ju en uppsjö av annonser. Problemet är att merparten av säljarna är från USA och därmed tillkommer en drös avgifter om man skulle vilja handla. Vart hittar ni era sneakers om ni köper i andra hand?
Klekt är bästa stället för skor
 

InFeFe

Cartier
2-Faktor
Kollar runt på EBay efter olika NMD modeller, finns ju en uppsjö av annonser. Problemet är att merparten av säljarna är från USA och därmed tillkommer en drös avgifter om man skulle vilja handla. Vart hittar ni era sneakers om ni köper i andra hand?

Skulle rekommendera sneakers sweden buy n sell på Facebook. Lägg ut en WTB med cw där så kmr du få napp. Men ofta får du betala ;)
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Kollar runt på EBay efter olika NMD modeller, finns ju en uppsjö av annonser. Problemet är att merparten av säljarna är från USA och därmed tillkommer en drös avgifter om man skulle vilja handla. Vart hittar ni era sneakers om ni köper i andra hand?
Vilken storlek är du ute efter? Har två par NMD R1 i US10.5 som du kan få för retail. Ett par olivgröna och ett par helvita.
 
Topp