• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Sådärja, köpte i en storlek för lite först men dessa sitter kanonbra. Lär sitta helt perfekt när de format sig - riktigt nöjd. LunarEpic FK.
IMG_9207.JPG
 

Ekstrand

Cartier
Tisdagen räddad efter en misslyckad Moonrock affär, har tydligen ett par OG nmd att hämta ut på posten. Kunde aldrig checka ut från SNS kundvagn och inget bekräftelse mail men gick tydligen igenom på något sätt :)
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Innan jag lägger ut en riktig annons, någon som är sugen på ett par NMD OG i US 9.5 / 43 för 2200 kr? Det är meningen att jag ska köpa ett par NMD French Beige imorgon för samma pris, så om allt går som det ska, så vill jag att skorna går till en fellow Klocksnackare för ett rimligt pris :)

Köp endast för att använda dem!

A8EFEA6F-CFEF-4547-BEA5-16FBBA82CB3E.jpg
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Innan jag lägger ut en riktig annons, någon som är sugen på ett par NMD OG i US 9.5 / 43 för 2200 kr? Det är meningen att jag ska köpa ett par NMD French Beige imorgon för samma pris, så om allt går som det ska, så vill jag att skorna går till en fellow Klocksnackare för ett rimligt pris :)

Köp endast för att använda dem!

A8EFEA6F-CFEF-4547-BEA5-16FBBA82CB3E.jpg

Nu blev man sjukt sugen.... du har inga andra nmd.s i samma storlek? Ex . White.m eller de där med döskalle eller text över hela. Og,s enligt mig var de tråkigaste "limited" släppet :p menhar ju inte fått tag på något alls så... haha
 
Innan jag lägger ut en riktig annons, någon som är sugen på ett par NMD OG i US 9.5 / 43 för 2200 kr? Det är meningen att jag ska köpa ett par NMD French Beige imorgon för samma pris, så om allt går som det ska, så vill jag att skorna går till en fellow Klocksnackare för ett rimligt pris :)

Köp endast för att använda dem!

A8EFEA6F-CFEF-4547-BEA5-16FBBA82CB3E.jpg
Fan va man blev sugen på dem då..
 

månljus

Panerai
Min flickvän överraskade mig med dom här men tyvärr i fel storlek. Hänger inte riktigt med i sneakers-svängen så tänkte bara kolla, verkar vara slut överallt när jag kollar, kommer det fyllas på med fler storlekar tror ni? Gillar dom nämligen.
upload_2017-1-18_12-43-34.png
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Satt och hade båda färgerna i korgen... Men njae.. Skippar det:D


högg ett par svarta :) får se om man gillar dem,, ifrån caliroots, har dem samma generösa retur som adidas om de inte skulle var min cup of tea?

detta släpp känns inte lika hypat som de andra?

edit.. 30dagar full retur :)
 
Senast ändrad:

KenKun

Patek
2-Faktor
högg ett par svarta :) får se om man gillar dem,, ifrån caliroots, har dem samma generösa retur som adidas om de inte skulle var min cup of tea?

detta släpp känns inte lika hypat som de andra?

edit.. 30dagar full retur :)
Nope. De passar på att ta betalt för frakt nu när det är rea. Det kostar dessutom att skicka tillbaka dem. Man får dock lämna tillbaka dem i butik.
 
Topp