• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

KenKun

Patek
2-Faktor
Gillar verkligen färgen, så jag beställde ett par från en tysk butik. SNS var lika värdelösa som vanligt. Cali slänger alltid på frakt i samband med att de har rea på sidan.

Slutade på 2100 kr :)

IMG_2788.JPG
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Då bör man köra samma.. Hur fasen ska jag köpa ett par och veta att jag får riktiga? Känns ju som kvitto kan användas flera gånger alt kopieras?
Inte den blekaste. Jag köpte mina av en nära vän som vann raffle. Hade inte vågat köpa av random person på blocket. Finns bra kopior som är svåra att se skillnad på men finns säkert folk här som har koll!
 
  • Like
Reactions: par

Enellios

Cartier
Har ett par Air Max Janoski som efter att jag med en fuktig svamp tvättat av dom har börjat "knarra" vid användning...

Någon som har nåt bra husmorstips på hur man skulle kunna råda bot på detta?
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Fick hem dessa idag: storlek 42,2/3
White-Mountaineering-x-adidas-NMD-Trail-1-1-565x372.png


efter 20sek på så kunde jag konstatera att min fot absolut inte kunde hantera desssa "stödlösa" sneakers, Likt åka på lädret med skridskorna när man var liten. Samma symptom på roshe one.. Min fot är för fuckad helt enkelt.. Annars extremt trevlig sko, mycket positivt överraskad.
SÅ finns det något intresse här på KS eller ska dem ut på klekt/blocket innan man surt får skicka tebax dem ??

mvh
 
Fick hem dessa idag: storlek 42,2/3
White-Mountaineering-x-adidas-NMD-Trail-1-1-565x372.png


efter 20sek på så kunde jag konstatera att min fot absolut inte kunde hantera desssa "stödlösa" sneakers, Likt åka på lädret med skridskorna när man var liten. Samma symptom på roshe one.. Min fot är för fuckad helt enkelt.. Annars extremt trevlig sko, mycket positivt överraskad.
SÅ finns det något intresse här på KS eller ska dem ut på klekt/blocket innan man surt får skicka tebax dem ??

mvh
fan, dem va snyggare än jag trodde!
 

Harley

Omega
Inga Adidas.. men måste bara säga att jag är så sjukt nöjd m mina Nike Air Max leather premium!
Ha en riktigt bra lördag på er alla där ute.
IMG_7357.JPG
 
Topp