• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Adro

Panerai
2-Faktor
Liknande vet jag inte. Dom här som jag har är tier zero (Nikes mest limiterade) benämning, såldes för något år sedan
 

par

Patek
2-Faktor
Vad tror folket om Pure boost?

adidas-pure-boost-release-date-info.jpg
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Plockade ut mina nya NMD idag. Beställde ju från en tysk butik eftersom SNS gick ned som vanligt, och Cali tar frakt i tid och otid.

Två stora feta tummar upp!
Snabb leverans, bättre pris, plus att man fick med lite godis, klistermärken och en luftfräschare till bilen :)

IMG_2821.JPG
Dom där är nice. Riktigt trevliga on foot, bra köp!

white-mountaineering-adidas-nmd-trail-on-feet-2.jpg
 

almeyero

Panerai
20% extra på de sneakers som är på Rea på Cali. Mest skit kvar men lite roligt fanns.

EDIT: Glömde såklart koden haha, Sneaker20.
 
Senast ändrad:

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Allmän heads up om man beställer från Caliroots. Kryssade i att jag ville ha hemleverans samma dag vilket jag tyckte var prisvärt för 79sek då jag ville vara hundra på att få skorna innan helgen.

Strax efter jag hade lagt beställningen dök det plötsligt upp ett åtagande som jag kommer få svårt att avboka. Ställde frågan om de kunde lämna paketet utanför dörren vilket inte gick. Inget konstigt med det...förstår alla argument gällande kundsäkerhet, försäkringar m.m. Men jag fick även info att det tillkommer en avgift på 300sek om man inte är hemma för att ta emot paketet...och detta står inte på deras hemsida.

Ett litet tips, och kan ju vara värt att tänka på om man nu skulle kryssa i alternativet med leverans samma dag.
 
Topp