• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Clark Kent

Patek
2-Faktor

Det är även det att sulan precis som på Yeezy står för mycket i fokus.

Screenshot_2017-03-03-12-04-32.png
Screenshot_2017-03-03-12-05-42.png
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Du kan vara frigolit :)

Var precis med en kompis grabb på SnS och jagade praoplats men de tog tyvärr inte emot. Men de packade precis upp nya White Mountaineering som jag verkligen gillade. Mer min stil och en riktig, (och skön), sula :)

Kanske behåller de grå Iniki och slår till på ett par blå WM istället.

Screenshot_2017-03-03-14-57-42.png
Screenshot_2017-03-03-14-57-33.png
 

almeyero

Panerai
NMD Colorboost finns i alla storlekar på Zalando.

Edit: Den svarta modellen hade ont om storlekar men de röda och vita fanns det kvar i.
 

danne10

Panerai
2-Faktor
Skulle nån vara på SNS (eller där dom släpps) så är jag sugen på dom röda Nike Air Max 1 OG som släpps idag, stl 9Us eller 9.5US, jag kommer få utsätta mig för nätsläppet 1400..
 

Mykeys

Cartier
Skulle nån vara på SNS (eller där dom släpps) så är jag sugen på dom röda Nike Air Max 1 OG som släpps idag, stl 9Us eller 9.5US, jag kommer få utsätta mig för nätsläppet 1400..
Fick du tag på några? Jag va oxå ute efter 9.5or och va inne samma sekund som dom släpptes, men dom va slut direkt :(
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Los Angeles. Sneakers. Något man inte får missa? Vore kul att köpa med något skoj hem trots att det verkligen är dags att jag lugnar mig. :)
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Första gången i denna tråd tror jag. Senaste köpten för att åka bekvämt i hissen under sportlovet. ( har fler NB än Seikos )

20170307_122940.jpg
Nice! Har ett par 996or som jag använt varje dag i nästan två år, riktigt bekväma skor och snygga! Funderar på att hugga ett par medan jag är i staterna, brutalt utbud här to say the least...
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Snygga är dom. Tänkte länga plocka på mig ett par själv, men avstod tillslut då jag inte kunde komma över att jag tyckte att guldtexten såg lite billig/löjlig ut. Blev ett par Jim Rickey för mig istället
Jaså, ja antingen gillar man det väl eller inte. Jag tycker det är en kul touch! De där var ju riktigt snygga dem med. Mörkbrunt och vitt är ju kalas!
 
Topp