• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

KenKun

Patek
2-Faktor
Fick mina Inikis idag. Snygga från sidan, gillade dock inte materialet på ovansidan. Kommer skickas tillbaka.

Eller, den som vill kan plocka upp dem för Retail hos mig.

Blåa i 44, röda i 43.

IMG_3109.JPG
IMG_3110.JPG
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Någon som coppade till knodden? :)

IMG_3127.JPG

Frugan kanske, i hemlighet :D Köper det mesta från MR (nåväl, inte allt såklart men vid släpp brukar det bli något/några plagg). Dessa var ju fräsiga! Brukar ju hålla värdet bra med dessa kläder/gå upp som bara den i pris likt vintage rolex... Men kvalitén är bra med tycker vi även om priserna gått upp senaste åren :)
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Frugan kanske, i hemlighet :D Köper det mesta från MR (nåväl, inte allt såklart men vid släpp brukar det bli något/några plagg). Dessa var ju fräsiga! Brukar ju hålla värdet bra med dessa kläder/gå upp som bara den i pris likt vintage rolex... Men kvalitén är bra med tycker vi även om priserna gått upp senaste åren :)
Mm. Rolig design, bra material. Lätt att sälja av om man nu skulle vilja sälja av dem :)
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Mm. Rolig design, bra material. Lätt att sälja av om man nu skulle vilja sälja av dem :)

Jepp! Väldigt bra marknad för rätt serier. Nu blir det sjukt off-topic men alla ni med barn i åldern 3-6år (ungefär) köp mini rodinis påslakan. De är inte så billiga men värda varenda krona. Vi köpte ett set med fiskar på till äldsta dottern och skönaste lakanen jag stött på. Ropas det på natten och en lägger sig i sängen är det 99.9% chans en somnar själv inom någon minut av mjukhetskänslan :D
 
Topp