• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Lyden

Panerai
adidas.jpg

Premiär!
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Antar att det är ointressant för er hardcoresneakersnissar (som bara ska ha limiterat ;) )men min lokala butik bygger om och har rea på diverse. 850 pix för svarta UB enligt bilden nedan. Självklart kan jag skicka ett par eller två om någon vill ha.
Ber om ursäkt om jag gör bort mig, de kanske är mycket billigare på något annat ställe.
IMG_6304.PNG
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Antar att det är ointressant för er hardcoresneakersnissar (som bara ska ha limiterat ;) )men min lokala butik bygger om och har rea på diverse. 850 pix för svarta UB enligt bilden nedan. Självklart kan jag skicka ett par eller två om någon vill ha.
Ber om ursäkt om jag gör bort mig, de kanske är mycket billigare på något annat ställe.
IMG_6304.PNG
Bara svarta? :)
 

almeyero

Panerai
Antar att det är ointressant för er hardcoresneakersnissar (som bara ska ha limiterat ;) )men min lokala butik bygger om och har rea på diverse. 850 pix för svarta UB enligt bilden nedan. Självklart kan jag skicka ett par eller två om någon vill ha.
Ber om ursäkt om jag gör bort mig, de kanske är mycket billigare på något annat ställe.
IMG_6304.PNG

Gott om storlekar kvar?
 
Någon som prövat dessa och vet hur de är i storlek i förhållande till exempelvis yeezys v2, ub, ub uncaged eller nmd r1?
Var såklart slut när jag var inne i butiken idag och tänkte inte på att jag kunde prövat i annan färg.
IMG_2686.PNG
Du menar om dom är TTS eller ej? ;)

Dom är stora i storlekarna. Iaf på damsidan. Tjejen testade ett par liknande nyligen och behövde kliva ned iaf en storlek.
 

almeyero

Panerai
Kollade inte så noga. Såg ut att vara ett gäng par kvar, de som stod framme var 43/45/46 tror jag.

Fan! Skulle vart nice med ett par och få känna om de är så sköna som folk säger att dom är..
Jag kör storlek 10 vilket är 44 i Adidas, finns det i den storleken kvar så får du gärna hooka up mig med ett par!
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Antar att det är ointressant för er hardcoresneakersnissar (som bara ska ha limiterat ;) )men min lokala butik bygger om och har rea på diverse. 850 pix för svarta UB enligt bilden nedan. Självklart kan jag skicka ett par eller två om någon vill ha.
Ber om ursäkt om jag gör bort mig, de kanske är mycket billigare på något annat ställe.
IMG_6304.PNG
Plocka gärna ett par till mig i storlek US 9 1/2 EUR 43 1/3.

KS andan in action!
 

Lyden

Panerai
Antar att det är ointressant för er hardcoresneakersnissar (som bara ska ha limiterat ;) )men min lokala butik bygger om och har rea på diverse. 850 pix för svarta UB enligt bilden nedan. Självklart kan jag skicka ett par eller två om någon vill ha.
Ber om ursäkt om jag gör bort mig, de kanske är mycket billigare på något annat ställe.
IMG_6304.PNG

Jag tar gärna ett par i storleken US 8,5 EUR 42 :)
 

Xandyr91

Omega
2-Faktor
Antar att det är ointressant för er hardcoresneakersnissar (som bara ska ha limiterat ;) )men min lokala butik bygger om och har rea på diverse. 850 pix för svarta UB enligt bilden nedan. Självklart kan jag skicka ett par eller två om någon vill ha.
Ber om ursäkt om jag gör bort mig, de kanske är mycket billigare på något annat ställe.
IMG_6304.PNG

Finns det ytterligare ett par i US 9 1/2 EUR 43 1/3 får du gärna ta ett par till mig också :) Grymt schysst!
 

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Du menar om dom är TTS eller ej? ;)

Dom är stora i storlekarna. Iaf på damsidan. Tjejen testade ett par liknande nyligen och behövde kliva ned iaf en storlek.
TTS beror väl på vad man jämför med. Tycker att Nike och Adidas ofta är små i storlekarna :) ska in och testa. Har 42 2/3 i de flesta adidas, antar att det blir 41 i gucci
 
Topp