• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Hejsan alla sneakers-nördar! kollade skor på nätet och såg att det fanns ett flertal Stan Smith Originals och kunde inte reda ut vilka som är det riktiga originalet.. har googlat men utan större framgång så nu vänder jag mig till er istället.. :D Vilka Stan Smith är s.k. "orginal-skorna"? :pompus:
Det är väl någon av de med off-white sula. Mitten?
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
Hejsan alla sneakers-nördar! kollade skor på nätet och såg att det fanns ett flertal Stan Smith Originals och kunde inte reda ut vilka som är det riktiga originalet.. har googlat men utan större framgång så nu vänder jag mig till er istället.. :D Vilka Stan Smith är s.k. "orginal-skorna"? :pompus:
Definitivt inte första eller sista. Tveksam till att någon av dem är det men OM så är det mittersta paret!
 

Ekstrand

Cartier
Ä.n.t.e.e.l.i.g.e.e.e.e.n MR's
20170328_140035.jpg
 

WBergdahl

Panerai
Hejsan alla sneakers-nördar! kollade skor på nätet och såg att det fanns ett flertal Stan Smith Originals och kunde inte reda ut vilka som är det riktiga originalet.. har googlat men utan större framgång så nu vänder jag mig till er istället.. :D Vilka Stan Smith är s.k. "orginal-skorna"? :pompus:

Definitivt inte första eller sista. Tveksam till att någon av dem är det men OM så är det mittersta paret!

Det är dom översta, dom med off white sula och guldiga text som är dom "riktiga". Dom har även en ljusare nyans på det gröna partiet på hälen
 

Gaius

Omega
Någon som har tips på vita låga sneakers till vår/sommaren? Allt upp till ca. 1000kr. Modell liknande Chuck Taylor:)
 

Frourez

Omega
Någon som vill byta ett par helt nya UB 3.0 svart/grå 42 2/3 mot något motsvarande? Annons kommer i slutet av veckan för de som ej är så aktiva i tråden.
adidas-performance-ultra-boost-ba8923-core-black-core-black-dark-sol.jpg
 
Topp