• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

Aubergine

Cartier
2-Faktor
Tur att man hade snö skorna på idag :banghead:


IMG_1860.JPG
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Vad säger panelen om kvalitén på Filippa K sneakers? Är på jakt efter ett par cleana helvita, men är inte sugen på att gå över 2000 kr, så hittade dessa som ser mycket bra ut: https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/filippa-k-morgan-low-sneaker-white.html men har ingen koll på kvalitén på deras sneakers.
Kan inte uttala mig om kvalitén, hade nog personligen kört på common projects men de ligger runt 3k. Om du vill komma ännu billigare undan finns Tigers Yngve modell också.
 

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Grymt, tack för info! CP är tyvärr lite väl saftigt för min tänkta budget, även om jag tycker de är grymt snygga.
Får bli ett par Filippa K helt enkelt.

Tack för infon! Hur är de storleksmässigt tycker du?
Jag har normalt 7 i capital lästen. Oftast 7.5 i crocket. I filippa k körde jag på strl 41 och det satt bra.
 

Oew

Rolex
Hehe

Har köpt nytt och sålt av ett par skor, så jag har bara gamla bilder på samlingen. Du kan i alla fall få se lådorna :)
Styr upp något när jag har tid och ork :)

IMG_3146.JPG

En ca 3 månader gammal bild när jag nyss hade flyttat men det har inte tillkommit så himla mycket, runt 5-6 par. :)
Ska ta försöka få till en ny bild/bilder imorgon där man ser hur jag förvarar allt.

IMG_0049.JPG
Hur länge tänkte ni spara kartongerna?
 
Topp