• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Den rätta färgen.
IMG_20170420_192410.jpg
Synd att du köpte fel färg, men sen är ju din rolle inte i helgüld heller så förstår valet ändå :rolleyes:
 

McManaman

Cartier
Vad säger panelen om kvalitén på Filippa K sneakers? Är på jakt efter ett par cleana helvita, men är inte sugen på att gå över 2000 kr, så hittade dessa som ser mycket bra ut: https://www.careofcarl.com/sv/artiklar/filippa-k-morgan-low-sneaker-white.html men har ingen koll på kvalitén på deras sneakers.
Jag beställde faktiskt just dem samt ett par vita sweyd i förra veckan från careofcarl. Skickade tillbaka Filippa k direkt eftersom sweyd kändes mycket mer gedigna.
 

falten

Cartier
Önskar få lite hjälp med storlek man ska satsa på vid nästa yeezy släpp, har ultra boost i Us10,5 , nmd r1 10.5 och nmd pk 10, funderar på att köra på us 10.5 som fittingroom föreslår, är det rätt väg att gå? Gillar överlag lite space i skorna
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Önskar få lite hjälp med storlek man ska satsa på vid nästa yeezy släpp, har ultra boost i Us10,5 , nmd r1 10.5 och nmd pk 10, funderar på att köra på us 10.5 som fittingroom föreslår, är det rätt väg att gå? Gillar överlag lite space i skorna
Har 11.5 i UB, 11.5 i Beluga och 12 i v2 svarta. Ska försöka coppa 11.5 nästa släpp. Töjer sig lite.
12orna glappar liiiiite i hälen men sitter bra i övrigt
 

Hutti

Cartier
Använder ni skoblock till sneakers som inte är gjorda utav läder? Funderar på om jag skall göra det till mina träningssneakers och converse.
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Beställde fyra plagg, tog över två veckor innan de skickade dem. Visar sig sedan att de bara skickade två av de fyra plaggen. Hur blir det med de två resterande? Står inte att de är restade, och borde man inte ha blivit informerad om detta?

SNS borde styra upp sitt lager.
 
Topp