• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

aleks

Aka Wi
2-Faktor
L

Så un-DS:ar mina Stans ist
IMG_9769.JPG
IMG_9773.JPG
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Så alla ni som tog ett L, resell ligger typ på 3500 just nu, i slutet av veckan lär dom ligga på runt 3 när adidas börjat skeppa ut.
 

Oli

Omega
2-Faktor
Till er som missat kan kolla klekt.in
Där finns mängder med resell.

Dock en annan fråga. Någon som har erfarenhet av sns? Köpte ett par dojor i torsdags, i fredags fick jag mail om att dom skickats. När jag spårar så står det att schenker fått förhandsinformation om paketet men sen ingenting.. Har inte heller uppdaterats idag. Misstänker att schenker inte varit och hämtat paket hos sns, men det skulle vara konstigt då sns är såpass stora att dom bör ha dagliga hämtningar?
Någon som vet hur det brukar funka med schenker? Kan det vara spårningen som det är fel på?
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Till er som missat kan kolla klekt.in
Där finns mängder med resell.

Dock en annan fråga. Någon som har erfarenhet av sns? Köpte ett par dojor i torsdags, i fredags fick jag mail om att dom skickats. När jag spårar så står det att schenker fått förhandsinformation om paketet men sen ingenting.. Har inte heller uppdaterats idag. Misstänker att schenker inte varit och hämtat paket hos sns, men det skulle vara konstigt då sns är såpass stora att dom bör ha dagliga hämtningar?
Någon som vet hur det brukar funka med schenker? Kan det vara spårningen som det är fel på?
Är not rätt mycket att göra efter ledigheten.
 

Wi

NLA
2-Faktor
Behöver er hjälp grabbar.
Är inte riktigt med i svängarna när det kommer till hajpade sneakers men har fastnat för de gråa Adidas Iniki runner boost.

Det verkar som att nya färger precis har kommit, innebär det att det är omöjligt att hitta ett par grå som är den "gamla" modellen? Har kikat runt på lite hemsidor men inte lyckats hitta något.

Har ni koll på vart jag kan hitta ett par?

Edit: Hur är storlekarna?

IMG_8994.JPG
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Behöver er hjälp grabbar.
Är inte riktigt med i svängarna när det kommer till hajpade sneakers men har fastnat för de gråa Adidas Iniki runner boost.

Det verkar som att nya färger precis har kommit, innebär det att det är omöjligt att hitta ett par grå som är den "gamla" modellen? Har kikat runt på lite hemsidor men inte lyckats hitta något.

Har ni koll på vart jag kan hitta ett par?

Edit: Hur är storlekarna?

IMG_8994.JPG
Vet tyvärr inte vad de går att få tag på, men storleksmässigt är de true to size i min mening. Har US 9 i både dessa (jag har ett par grå), UB och Stans tex.
 
  • Like
Reactions: Wi
Topp