• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

joF

Panerai
20170505_183616.jpg
 

Oli

Omega
2-Faktor
Fick hem Nikes nya skapelse.. vette fan vad jag tycker riktigt.. ser lite ut som fotbollsskor när dom inte är på fötterna... Ska man använda eller skicka tillbaka?
IMG_4956.JPG
 

k0nkas

Audemars
2-Faktor
Snart släpps det en vit Adidas Parley som jag måste ha och då endast på adidas.se. Finns det några knep som ökar chansen eller är det endast turen man får förlita sig på?
 

falten

Cartier
Snart släpps det en vit Adidas Parley som jag måste ha och då endast på adidas.se. Finns det några knep som ökar chansen eller är det endast turen man får förlita sig på?

Betala via paypal, går garanterat snabbast och för att inte riskera att köp ej går igenom etc.. Testa att logga in på den enhet du ska använda via paypal, då är sedan anv o lösenord förberett på adidas.se
 

Klockaren

Panerai
True to size tycker jag men har upplevt att det skiljer sig en aning från sko till sko.

Håller med, dock har jag kört min TTS i både mesh och primeknit varianterna och de sitter riktigt bra.
Vet att en hel del gillar att gå ned en halv storlek i primeknit versionerna för att få en mer "tajtare" känsla, dock fungerar det inte alls på mig då jag har breda fötter.
 
  • Like
Reactions: Oli

Oli

Omega
2-Faktor
Håller med, dock har jag kört min TTS i både mesh och primeknit varianterna och de sitter riktigt bra.
Vet att en hel del gillar att gå ned en halv storlek i primeknit versionerna för att få en mer "tajtare" känsla, dock fungerar det inte alls på mig då jag har breda fötter.
Samma här. Känns som stortån ramlar ut över kanten på sulan då :)
 

k0nkas

Audemars
2-Faktor
Tittade in på adidas.se igen och då dök det upp ett par i en halv storlek större som jag lyckade köpa, tror det skiljer 4-5 mm så det borde inte vara några problem.

Betala via paypal, går garanterat snabbast och för att inte riskera att köp ej går igenom etc.. Testa att logga in på den enhet du ska använda via paypal, då är sedan anv o lösenord förberett på adidas.se
Tack för tipset, hjälpte mig garanterat! Hamnar dessa på ICA eller försöker de köra ut?
 
Senast ändrad:

falten

Cartier
Tittade in på adidas.se igen och då dök det upp ett par i en halv storlek större som jag lyckade köpa, tror det skiljer 4-5 mm så det borde inte vara några problem.


Tack för tipset, hjälpte mig garanterat! Hamnar dessa på ICA eller försöker de köra ut?

Kul att få hjälpa till:) om paketet är märkt dpd något (ser du sen av info från adidas spårningen) kommer posten ta det som företagspaket, då kommer de direkt testa att köra ut(idiotiskt) andra försök blir antagligen i närmaste postombud, typ Ica. Om du har otur kan det bli postens närmaste terminal, som i södra Stockholm tex är lika med segeltorp, hoppas de kommer passa bra!
 

Aubergine

Cartier
2-Faktor
Folk tar hybrispris för creme whites.. ~4k för 11.5or. Modellen släpptes i större upplaga äm Oreos och där var resell 3-3.5k?

Sålde mina oreos idag för 4k, Kunde lätt gått för 5k, fick typ 30mail, flera som ringde och ännu fler som smsa. Kan släppa mina cream white strl 42 för 3500 om ngn är sugen ;)
 
Topp