• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

J86A

Omega
En modellserie som jag gillar grymt mycket från Adidas är deras Porsche Design.

De senaste hade som är skrotade nu :)

C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_adidas-porsche-design-s2.jpg
 

Frourez

Omega
Har ett par lite sällsynta NB574 Yacht Club i US9. Inte alls min smak längre och ifall någon kanske saknar dessa i sin kollektion eller gillar modellen så säljes de för nån hundring bara.
IMG_0378.jpg
 

WBergdahl

Panerai
Fan va habegäret är stort på Bait x Asics Gel Lyte III "Nightmare"!
bait-asics-gel-lyte-iii-nightmare-another-look-1.jpg


Och det blir ju inte mycket mindre när man ser Sneaker Politics x New Balance 999 "Case 999"...
sp-nb-case-999-1.jpg


Synd bara att skobudgeten inte har utrymme för dessa två...
Och att det typ kommer att vara omöjligt att få tag på ett par
 

_jonte

Patek
Fan va habegäret är stort på Bait x Asics Gel Lyte III "Nightmare"!
bait-asics-gel-lyte-iii-nightmare-another-look-1.jpg



Synd bara att skobudgeten inte har utrymme för dessa två...
Och att det typ kommer att vara omöjligt att få tag på ett par
Grymma GL3, hade jag gärna köpt. Hur pass omöjligt kommer det vara att få fatt i ett par? Kommer alla ryka vid butikssläpp?
 

WBergdahl

Panerai
Grymma GL3, hade jag gärna köpt. Hur pass omöjligt kommer det vara att få fatt i ett par? Kommer alla ryka vid butikssläpp?
Så vitt jag vet så släpps dom bara i Baits butiker... Dom hade dock en raffle där man fick möjligheten att köpa ett par online om man vann!
Och jag har väldigt svårt att tro att skorna inte tar slut i butik... :(

Edit: Hanon kommer att få in dom, och där släpps dom paren som inte sålts i butik, klockan 15 (2PM UK)
 

_jonte

Patek
Så vitt jag vet så släpps dom bara i Baits butiker... Dom hade dock en raffle där man fick möjligheten att köpa ett par online om man vann!
Och jag har väldigt svårt att tro att skorna inte tar slut i butik... :(
Vad synd... Gillar i princip bara de modeller där flärpen på sidan inte är vit, och är nästan bara så på dessa limiterade.
 
Topp