• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Sneakers-tråden.

WBergdahl

Panerai
Blev två par nya pjucks
image.jpg
Fan va sjukt! Det ser ut som en Nike Air Force 1 Elite, men dom har väl Lunar-sulan?
Vad heter den?!
 

SSL

Audemars
Ett av mina favoritmärken Universal Works har ett samarbete med Saucony, som dock inte är ett favoritmärke. Får se när allt är klart hur dom blev och vad priset ligger på. Lite intressant ser det ut iaf.
image.jpeg
image.jpeg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
image.jpg

Plockade fram dessa Air Jordan VIII ur sneakervalvet precis. 1993 hade jag ett par vita som jag grät över att jag växte ur för fort.

När de återigen släppte svart/blå aka Aqua och svart/röd köpte jag ett par av varje. Det kom 8 par av denna färgen totalt till Sverige och endast 2 par i min storlek. :)
 

WBergdahl

Panerai
Bra smak! Hade kunnat tänka mig alla dessa. De första gråa har jag funderat köpa som höstsko, men osäker på den gröna sulan.
Har bara dessa Asics idag. Fina men somriga.
11208069_800926129984419_658490558_n.jpg

11033033_1067966423220478_818285099_n.jpg
GL3an som du postade är riktigt clean tycker jag! GT2an däremot gillar jag inte...

Det är den gröna sulan på skorna som gör att jag tycker att dom blir coola :)
 

_jonte

Patek
GL3an som du postade är riktigt clean tycker jag! GT2an däremot gillar jag inte...

Det är den gröna sulan på skorna som gör att jag tycker att dom blir coola :)
Helt klart coola, menade att det känns mer somrigt än höst. Men blir kanske ett par såna ändå. Har inte dykt upp nån nyhet (förutom Nightmare) som jag gillar mer.
 
Topp