• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora torsdageninnanmidsommartråden

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
ok, @RicVin kör ju det här på fredagar om än att han startar på förmiddagen eftersom han är lite morgontrötter. Idag är det torsdag men typ som en fredag och många är säkert lediga men jag, jag ska iväg och kötta jobb och vill ha en nästanfredagtråd så here goes...
image.jpg

Morgonespresso och sportbling såklart...

Ha en härlig midsommarhelg i regnet (?)!
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
ok, @RicVin kör ju det här på fredagar om än att han startar på förmiddagen eftersom han är lite morgontrötter. Idag är det torsdag men typ som en fredag och många är säkert lediga men jag, jag ska iväg och kötta jobb och vill ha en nästanfredagtråd så here goes...
image.jpg

Morgonespresso och sportbling såklart...

Ha en härlig midsommarhelg i regnet (?)!
Snygg Ostindia kopp, helt klart klassiskt och stilfullt porslin.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Bra initiativ!! Kopp från Mölle krukmakeri kaffe från Oaxen..
Klocka från.. Ja ni vet..
BTW.. Imorrn är ju alla lediga så jag vill inte läsa en massa jävla gnäll!! Sitt still i båten eller än hellre ligg still i sängen och invänta trådstarten som sker strax efter 8...!
image.jpeg
 
Topp